مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر در خدابنده برگزار می‌شود
کد خبر: 1375291
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴
در آینده‌ای نزدیک؛

مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر در خدابنده برگزار می‌شود

گروه فعالیت‎های قرآنی: معاون کانون فرهنگی شاهد اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده از برگزاری بیست و ششمین دوره مرحله شهرستانی مسابقات قرآن شاهد و ایثارگر توسط این نهاد انقلابی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

معصومه محمودی، معاون کانون فرهنگی شاهد اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خدابنده در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، با اشاره به برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات قرآن، گفت: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری میان خانواده‎های شاهد و ایثارگر برگزار می‌شود که مرحله شهرستانی آن 9 اسفند امسال توسط این نهاد انقلابی برپا می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقان در رشته‎های مفاهیم، قرائت، تفسیر، حفظ، روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم برگزار می‌شود که رشته مفاهیم تألیف مسعود وکیل از جلد یک تا 3 و تفسیر نیز شامل جلد 6 این مجلد به قلم آیت‎الله‌العظمی مکارم شیرازی است.

این مقام مسئول با بیان این‌که تاکنون 200 نفر در این دوره از مسابقات ثبت نام کرده‎اند، خاطرنشان کرد: ثبت ‎نام از علاقه‌مندان از اول بهمن آغاز شده و تا پایان این ماه ادامه خواهد داشت.

محمودی در بخشی دیگر از صحبت‎های خویش به دیگر ویژه‌برنامه‎های قرآنی این دستگاه فرهنگی در طول روزهای گذشته اشاره کرد و گفت: مسابقات احکام میان 100 نفر از خانواده‎های شاهد و ایثارگر برگزار شد که برای شرکت در این مسابقه محدودیت سنی خاصی لحاظ نشده بود.

وی یادآور شد: همچنین مسابقه قرآن در خانه نیز از دیگر برنامه‎هایی بود که در روزهای اخیر برگزار شد و در آن 300 نفر حضور داشتند.

محمودی در پایان گفت: بدون تردید، برگزاری مسابقات قرآن، گامی جهت ارتقای سطح قرآنی شهرستان است که باید حاضران در مسابقه، این فرصت را غنیمت شمرده و آن را ارج نهند.

captcha