رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر منصوب شد
کد خبر: 1405254
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۵
با حکم آیت‌الله جنتی؛

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر منصوب شد

گروه سیاسی: طی حکمی از سوی آیت‌الله جنتی، در مراسمی که در جوار حرم مطهر امام هشتم حضرت رضا(ع)، برگزار شد نصرالله شفیعی به‌عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از بوشهر، در این مراسم که رؤسای شورای هماهنگی تبلیغات سراسر کشور حضور داشتند، حکم انتصاب نصرالله شفیعی از سوی آیت‌الله احمد جنتی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات کشور به وی اعطا شد و از خدمات و تلاش‌های 31 ساله حجت‌الاسلام والمسلمین سلمان بحرانی تقدیر شد.

آیت‌الله جنتی در این مراسم وظیفه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سراسر کشور را مهم ارزیابی کرد و بصیرت‌بخشی به آحاد مردم را از وظایف این شورا برشمرد.

بنابر این گزارش، شفیعی سابقه مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، مدیر‌کل دفتر امور اجتماعی استانداری و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر را در دولت‌های نهم و دهم در کارنامه خود دارد، نصرالله شفیعی همچنین به‌عنوان مدرس دانشگاه مشغول به فعالیت است.

شفیعی بعد از این دوران مجدداً به آموزش و پرورش برگشت و در دبیرستان تیزهوشان و شهید بهشتی بوشهر مشغول به کار شد اما با توجه به پایان مأموریت حجت‌الاسلام والمسلمین سلمان بحرانی به‌عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر منصوب شد.

یادآور می‌شود، حجت‌الاسلام والمسلمین بحرانی مدت 31 سال به‌عنوان کارمند رسمی سازمان تبلیغات اسلامی مشغول به فعالیت بوده که در این مدت کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته است و در حال حاضر به‌عنوان رئیس ستاد دهه فجر استان بوشهر مشغول به فعالیت است.

captcha