آماده‌سازی بیش از 50 جلد از تألیفات آیت‌الله مشکینی در قالب مجموعه آثار
کد خبر: 1410072
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳
آیت‌الله ری‌شهری خبر داد:

آماده‌سازی بیش از 50 جلد از تألیفات آیت‌الله مشکینی در قالب مجموعه آثار

گروه اندیشه: تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) مسئله نیاز جامعه را یکی از موارد ویژه در تألیفات آیت‌الله مشکینی دانست و گفت: بیش از 50 جلد از تألیفات آیت‌الله مشکینی در قالب مجموعه آثار درحال آماده‌سازی است.

آیت‌الله محمد محمدی ری‌شهری، مسئول تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، با بیان اینکه بسیاری از فضلا و بزرگان استان‌های کشور شاگردان آیت‌الله مشکینی هستند، گفت: هشت جلد کتاب از تألیفات وی در زمینه اصول، فقه، کلام، اخلاق، حدیث در حال آماده سازی است که به‌زودی در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.
محمدی ری‌شهری از آماده سازی بیش از 50 جلد از تألیفات آیت‌الله مشکینی در قالب مجموعه آثار خبر داد.
وی مسئله نیاز جامعه را یکی از موارد ویژه در تألیفات آیت‌الله مشکینی دانست و تصریح کرد: آثار وی مورد استفاده طلاب، قشر جوانان و عامه مردم قرار می‌گیرد.
محمدی ری شهری با اشاره به مبارزات سیاسی آیت‌الله مشکینی، اظهار کرد: وی از اوایل انقلاب یکی از پایه‌گذاران نهضت اسلامی و همراه امام خمینی(ره) بود و در طول عمر با برکتش ریاست جامعه مدرسین را بر عهده داشت.
وی با بیان اینکه جامعه مدرسین یکی از اصلی‌ترین پایگا‌ه‌های انقلاب بود، عنوان کرد: وی در زمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری یکی از کسانی بودند که از انقلاب به‌ صورت جدی دفاع کرد و تا آخرین روزهای زندگی‌اش این استواری ادامه داشت.
سئول تولیت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) یادآور شد: آیت‌الله مشکینی در موقعیت رئیس مجلس خبرگان رهبری، موقعیت مؤثری در حمایت از انقلاب و نظام و ستون فقرات نظام داشت و تا موقعی که زنده بودند تلاش‌ها و فعالیت‌های وی ادامه داشت.

captcha