شماره جدید نشريه خبری رايزنی فرهنگی ايران در آلمان منتشر شد
کد خبر: 2407671
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۹

شماره جدید نشريه خبری رايزنی فرهنگی ايران در آلمان منتشر شد

گروه فرهنگ و هنر: شماره صد‌و‌پنجاه‌و‌هشت نشريه خبری رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در آلمان منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ایران(ایکنا) شعبه سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در این شماره از هفته‌نامه، اخبار و گزارش‌های فرهنگی و اجتماعی جمهوری فدرال آلمان منتشر شده است.
این هفته‌نامه خبری شامل اخبار فرهنگی، اسلامی آلمان اخبار فرهنگی، اجتماعی آلمان و تازه‌های نشر در آلمان است.
در بخش اخبار فرهنگی، اسلامی شاهد عناوین «شورای مركزی مسلمانان آلمان حمله به يك خاخام يهودی را محكوم كرد»، «دفاع رييس شورای هماهنگی مسلمانان آلمان از مسلمانان در برابر رييس شورای مركزی يهوديان اين كشور» و «انتقاد شورای مركزی مسلمانان آلمان از قانون كمك به مرگ بيماران» هستیم.
همچنین در بخش اخبار فرهنگی، اجتماعی این نشریه مطالبی را با عناوین استقبال كليساها از تعطيلات اسلامی در آلمان، نگاهی به عملكرد جشنواره بين‌المللی «مشرق زمين» در آلمان، بررسی دفن اموات بدون استفاده از تابوت در آلمان، شكايت اتحاديه تركی از وزارت كشور آلمان به سازمان ملل، نتايج حاصل از تغيير نظام آموزش عالی در آلمان پس از گذشت 10 سال از اجرای آن، انتشار راهنمای جديد مقابله با تبعيض در آلمان، 125 سالگی اتيكت (ساخت آلمان) و برپايی بزرگترين نمايشگاه نوآوری‌های رسانه‌ای در برلين مشهور به «ايفا» می‌خوانیم.
بر اساس این گزارش، بخش تازه‌های نشر این هفته‌نامه نیز به بازار كتاب آلمان و کتاب «ادب، رفتار نيكو و تربيت شخصيت در اسلام» اشاره دارد.
captcha