برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی «زیباترین ترتیل» در امارات
کد خبر: 3482274
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷

برگزاری دهمین دوره مسابقات قرآنی «زیباترین ترتیل» در امارات

گروه بین‌الملل: مرحله مقدماتی دهمین دوره مسابقات قرآنی «زیباترین ترتیل» امارات از 28 فرودین‌ماه 95 در شهر «دبی» آغاز می‌شود.

آغاز مرحله مقدماتی مسابقات «زیباترین ترتیل» قرآن در دبی

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از خبرگزاری رسمی امارات(وام)، مؤسسه بین‌المللی قرآن «جایزه دبی» نام‌نویسی برای شرکت در مرحله مقدماتی این مسابقات را از دیروز ، 20 اسفندماه، آغاز کرد و مسابقات قرآنی زیباترین ترتیل در راستای سلسله برنامه‌ها و فعالیت‌‌های قرآنی این مؤسسه برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات از سراسر امارات تا 22 فروردین‌ماه 95 فرصت دارند که برای حضور در این رقابت‌ها نام‌نویسی کنند.

مسابقات قرآنی زیباترین ترتیل در پنج بخش برگزار می‌شود که شامل «نونهالان» ویژه گروه سنی کمتر از 13 سال، «پسران» ویژه گروه سنی 13 تا 25 سال، «جوانان»، «ائمه مساجد» و «اذان و اقامه» است که شهروندان اماراتی و ملیت‌های مقیم امارات می‌توانند در این رقابت‌ها حضور پیدا کنند.

محمد عبدالرحیم سلطان العلماء، رئیس واحد مسابقات و آموزش حفظ قرآن مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی در این باره گفت: افراد علاقه‌مند به نام‌نویسی در این مسابقات می‌توانند با مراجعه به مقر مؤسسه در منطقه «الممزر» دبی و پرکردن فرم ثبت‌نام در این مسابقات شرکت کنند، همچنین افراد می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی، فرم نا‌م‌نویسی را به صورت اینترنتی تکمیل کنند.

وی افزود: مرحله مقدماتی دهمین دوره مسابقات قرآنی «زیباترین ترتیل» از روز 28 فروردین‌ماه آغاز می‌شود و مرحله نهایی این دوره از مسابقات نیز با حضور برگزیدگان پنج بخش، 11 تا 15 اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد؛ مراسم تجلیل از نفرات برتر این مسابقات، 28 اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

مؤسسه بین‌المللی قرآن جایزه دبی برای سه نفر برتر گروه‌های پنجگانه این مسابقات  جوایز ارزشمندی را اختصاص داده و برای دیگر شرکت‌کنندگان نیز پاداش در نظر گرفته است.

captcha