تجلیل از نیم قرن تلاش علمی آیت‌الله یوسفی غروی
کد خبر: 3503569
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۷

تجلیل از نیم قرن تلاش علمی آیت‌الله یوسفی غروی

گروه حوزه‌های علمیه: مراسم بزرگداشت نیم قرن تلاش علمی آیت‌الله یوسفی غروی از اساتید برجسته حوزه علمیه امروز 13 خردادماه با حضور مدیر حوزه‌های علمیه برگزار شد.

بزرگداشت نیم قرن تلاش علمی آیت‌الله یوسفی غروی برگزار شد
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا مطهری، رئیس پژوهشکده تاریخ و سیره اهل‌بیت(ع) و رئیس انجمن تاریخ‌پژوهان حوزه علمیه در این مراسم که در ساختمان انجمن‌های علمی حوزه برپا شد، گفت: انجمن تاریخ‌پژوهان در راستای تحقق اهدافش یکی از مهمترین کارهای خودش را معرفی چهره‌های علمی در حوزه تاریخ می‌داند.
وی ادامه داد: با توجه به شخصیت‌های مختلف که در این زمینه مطرح بودند، دوستان بالاجماع آیت الله یوسفی غروی را برای تجلیل مورد توجه قرار دادند و قرار شد در اولین برنامه مراسم نکوداشت ایشان برگزار شود.
وی اظهار کرد: وی علاوه بر جامعیت علمی در حوزه تاریخ یکی از افراد کم نظیر و صاحبنظر هستند و آثار و شاگردان موید این مسئله است.
مطهری بیان کرد: در زمینه تاریخ هیچ مرکزی در قم و حتی در کشور وجود ندارد که از محضر وی بهره نبرده باشد از این رو تکریم ایشان را بر خود فرض دانستیم و با همکاری سایر مراکز علمی امروز شاهد این مراسم هستیم.
رئیس انجمن تاریخ‌پژوهان بیان کرد: جامعه المصطفی(ص)، دانشگاه باقرالعلوم(ع)، پژوهشگاه حوزه و دانشگاه، مرکز نور، مجمع فکر اسلامی و حوزه علمیه خواهران در برپایی این مراسم همکاری داشته‌اند.
captcha