نیاز به 800 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان کانون حضرت رقیه یزد
کد خبر: 3543083
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۲

نیاز به 800 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان کانون حضرت رقیه یزد

گروه فرهنگی: مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) یزد گفت: در مجموع تاکنون بالغ‌ بر 600 میلیون ریال در پروژه ساختمان کانون هزینه شده و برای اتمام و تجهیز آن بالغ‌ بر 800 میلیون ریال دیگر اعتبار لازم است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت‌الاسلام زارع، رئیس شورای اسلامی شهر یزد به همراه حجت‌الاسلام مطهریان رئیس کمیسیون فرهنگی و رادمنش و مدرسی از اعضای کمیسیون فرهنگی این شورا 12 آبان از ساختمان در حال ساخت کانون فرهنگی حضرت رقیه (س) امامشهر یزد بازدید کردند.
حجت فتوحی، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) یزد در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته گفت: کانون فرهنگی و هنری حضرت رقیه (س) با سابقه بیش از 10 سال فعالیت مستمر در حوزه‌های مختلف فرهنگی، دینی و هنری و ... فعالیت عمرانی ساختمان اختصاصی خود را در جوار مسجد حضرت رقیه (س) همزمان با ایام‌الله دهه فجر 94 با حضور مسئولان استان آغاز کرد.
وی با بیان اینکه ساختمان این کانون در فضایی به مساحت 200 مترمربع در حال احداث است افزود: پس از گذشت 8 ماه از آغاز فعالیت عمرانی ساختمان این کانون و با حمایت خیران نیک‌اندیش اکنون شاهد 50 درصد پیشرفت فیزیکی در این پروژه هستیم.
فتوحی اظهار کرد: درمجموع تاکنون بالغ‌ بر ششصد میلیون ریال در این پروژه هزینه شده و برای اتمام و تجهیز آن بالغ‌ بر هشتصد میلیون ریال دیگر اعتبار لازم است.
مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری حضرت رقیه (س) یزد خواستار حمایت دستگاه‌های فرهنگی از این کانون جهت تسریع در پروژه احداث ساختمان این کانون شد.
در ادامه اعضای شورای اسلامی شهر یزد ضمن تقدیر از فعالیت‌های صورت گرفته و حمایت‌های خیران قول مساعد جهت تسریع در روند ساخت این پروژه را دادند.
نیاز به 800 میلیون ریال اعتبار برای تکمیل ساختمان کانون حضرت رقیه یزد
captcha