بسیج رکن اصلی انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3569571
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

بسیج رکن اصلی انقلاب اسلامی است

گروه اجتماعی: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به اینکه بسیج رکن اصلی انقلاب اسلامی است گفت: تفکر بسیج نشئت گرفته از مبارزه مردم پیش از انقلاب و تجلی آن در دوران دفاع مقدس بوده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، محمدرضا صحتی، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد روز گذشته در آیین معارفه فرمانده جدید پایگاه بسیج شهید بهشتی با اشاره به اینکه بسیج رکن اصلی انقلاب اسلامی است اظهار کرد: تفکر بسیج نشات گرفته از مبارزه مردم پیش از انقلاب و تجلی آن در دوران دفاع مقدس بوده است.
وی بهترین، خالص ترین و ارزشمندترین نهاد انقلاب را بسیج توصیف کرد و گفت: امروز به برکت اخلاص بسیجیان و رشادت های آن ها، تفکر بسیجی به دیگر کشورهای منطقه صادر شده است.
صحتی ایثار، از خودگذشتگی و مهربانی را از خصوصیات بارز علی اکبر رجبی، فرمانده پیشین پایگاه بسیج برشمرد و اظهار امیدواری کرد: سید حجت اله رضوی نسب با داشتن نظم، روحیه وظیفه شناسی و تفکر سیستمی در سمت فرماندهی پایگاه بسیج موید و موفق باشد.
سرهنگ احمدعلی زارع زاده، از فرماندهان سپاه الغدیر یزد نیز در این نشست با اشاره به تفسیر سوره فجر و قسم خوردن خداوند برای نابود کردن مشرکان، داشتن اعتماد به خداوند و تفکر زمینه سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) را از جمله دلایل نصرت رزمندگان و بسیجیان دانست و اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بر سه ضلع رهبری، مردم و اسلام استوار شده و دلیل تکامل یافتن آن چیزی جز تمسک  به قرآن و اهل بیت نیست.
وی افزود: بسیجی بودن به لباس، چفیه، آرم و ظاهر نیست بلکه هر مسلمانی که خالصانه برای رضای خدا خدمت کند یک بسیجی است.
این مسئول هدف انقلاب اسلامی ایران را سلطه بر کفر خواند و با تاکید بر اینکه تهدیدها نمی تواند بر مردم ایران اثر کند یادآور شد: اگر نگاه ما به دیدبان اصلی انقلاب یعنی مقام معظم رهبری باشد جریان نفوذ و تغییر باورها بوجود نخواهد آمد.
زارع زاده تصریح کرد: بسیجیان در هر اداره باید افراد سرآمد آن مجموعه باشند و نباید لفظ افراطی گری و تندروی به آن ها نسبت داد .
وی انقلابی بودن و به موقع عمل کردن در شرایط حساس توسط بسیج را ضروری خواند و گفت: در اسلام بازنشستگی و فارغ التحصیلی معنا ندارد زیرا دین اسلام بر تحصیل علم و خدمت به مردم تا پایان عمر تاکید دارد.
این فرمانده در سپاه الغدیر یزد یاد و خاطره شهداآتش نشان و مدافع حرم را گرامی داشت و لوح تقدیر از تلاش های فرمانده پیشین و حکم جدید فرمانده جدید را اهداء کرد.
منبع: روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان یزد
captcha