راه حل مشکلات معیشتی مردم در اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: 3593348
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
حجت‌الاسلام باوقار:

راه حل مشکلات معیشتی مردم در اقتصاد مقاومتی است

گروه اجتماعی: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مشگین‌شهر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، راه حل مشکلات معیشتی مردم را اقتصاد مقاومتی دانست و ضمن برشمردن شاخصه های اقتصاد مقاومتی خواستار تلاش مضاعف در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، حجت‌الاسلام باوقار امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی مشگین‌شهر، امروز ششم اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان که با موضوع تبیین شعار سال «اقتصاد مقاومتی، تولیدواشتغال» و چگونگی راهکارهای تحقق آن در شهرستان تشکیل شد، ضمن تبریک اعیاد ماه  رجب و بویژه عید مبعث و تبریک اعیاد شعبانیه، از اهتمام اعضا در خصوص انجام مصوبات جلسات شورای فرهنگ عمومی تقدیر و تشکر کرد.
وی با اشاره به  فرمایشات مقام معظم رهبری، راه حل مشکلات معیشتی مردم را اقتصاد مقاومتی دانست و ضمن برشمردن  شاخصه های اقتصاد مقاومتی خواستار تلاش مضاعف در جهت تحقق شعار اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال شد. 
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان مشگین شهر ضمن تاکید بر تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی، مهمترین اولویتهای شعار سال را حمایت از تولید، سرمایه‌گذاری و کارآفرینی و تشویق سرمایه داران ساکن شهرهای دیگر به سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال در شهرستان، تبلیغ و فرهنگ‌سازی جنس و کالای ایرانی، اصلاح الگوی مصرف و مبارزه با قاچاق کالا  برشمرد .
در ادامه رحیمی‌زاد فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی مشگین شهر در خصوص موضوع شعار سال گفت: دولت موظف به بستر سازی در خصوص کسب و کار، فرهنگ و سیاست کلی اشتغال است، دولتهایی موفق هستند که سیاستگذاری و فرهنگ سازی نموده اند. 
وی اظهار کرد: در سال گذشته 700 هزار شغل در کشور ایجاد شده است و در اولین فرصت ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان احیاء و در جهت پیشبرد شعار سال و ایجاد شغل و تولید با تمام توان تلاش خواهیم کرد.
captcha