جزئیات جلسه بدون نتیجه نمایندگان مجلس با سیف و طیب‌نیا
کد خبر: 3615795
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
عضو کمیسیون انرژی مجلس عنوان کرد:

جزئیات جلسه بدون نتیجه نمایندگان مجلس با سیف و طیب‌نیا

گروه اقتصاد: سلام امینی درباره جلسه شب گذشته نمایندگان مجلس شورای اسلامی با وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی گفت: این جلسه با موضوع مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز برگزار شد و بدون دست‌ یافتن به نتیجه‌ای پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شب گذشته مهمان علی طیب‌نیا، وزیر امور اقتصادی و دارایی، ولی‌الله سیف، رئیس کل بانک مرکزی، محمد نهاوندیان، رئیس‌ دفتر رئیس‌جمهور و کوروش پرویزیان، مدیرعامل بانک پارسیان بودند که سؤال از رئیس جمهوری، محور مباحث این جلسه را تشکیل می‌داد.
سلام امینی، عضو کمیسیون انرژی و یکی از نمایندگان حاضر در این جلسه در گفت‌وگو با ایکنا، در تشریح جزئیات این جلسه اظهار کرد: مؤسسات مالی و اعتباری دارای مشکلاتی هستند و به تبع کار آنها مشکلاتی هم برای مردم پدید آمده است و در این جلسه به مشکلات ناشی از وجود این مؤسسات پرداخته شد.

جزئیات جلسه بدون نتیجه نمایندگان مجلس با سیف و طیب‌نیا
امینی ادامه داد: در این جلسه، وزیر اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی، رئیس دفتر رئیس جمهور، تعدادی از نماینده‌ها و مخصوصا اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس حضور داشتند و شرح حال حوادث و ماجراها در مجموع مورد بحث و بررسی گذاشته شد.
عضو کمیسیون انرژی مجلس تأکید کرد: در مجموع، نتیجه‌ای از این جلسه حاضر نشد و بنا شد جلسه‌ای دیگر درباره مشکلات مؤسسات مالی و اعتباری غیرمجاز برگزار شود تا ان‌شاء‌الله نتیجه‌ای حاصل شود.
captcha