واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی، فرصتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است
کد خبر: 3621866
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
بازوند:

واگذاری پروژه‌ها به بخش خصوصی، فرصتی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

گروه اقتصاد: استاندار لرستان با تاکید بر این‌که مدیران نباید در مقابل واگذاری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی مقاومت کنند، اظهارکرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه‌هایی که توسط اقتصاد مقاومتی می‌توانند واگذار کنند را یک فرصت بدانند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان عصر روز شنبه، 31  تیرماه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان لرستان که در استانداری برگزار شد، گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید پروژه‌های اقتصاد مقاومتی را تبدیل به احسن کنند.
وی با اشاره به این‌که مدیران از ظرفیت ماده ۲۷ می‌توانند نهایت بهره‌برداری را داشته باشند، عنوان کرد: در نظام اسلامی ایران یک چارچوب برای اقتصاد مقاومتی تعریف شده است و وظایف بخش خصوصی در چارچوب اقتصاد مقاومتی مشخص شده است.
بازوند یادآور شد: مدیران دستگاه‌های اجرایی پروژه‌هایی که توسط اقتصاد مقاومتی می‌توانند واگذار کنند را یک فرصت بدانند.
استاندار لرستان با اشاره به این‌که شهربازی کیو در خرم‌آباد چند سال است که تعطیل است، عنوان کرد: مدیران نباید در مقابل واگذاری پروژه‌های اقتصاد مقاومتی به بخش خصوصی مقاومت کنند.
وی با اشاره به این‌که در شهرستان ازنا ۱۷۰ هکتار زمین با سه حلقه چاه در اختیار هلال‌احمر است، اظهار کرد: این زمین‌ها و چاه‌ها در حال حاضر بلاتکلیف هستند درصورتی‌که در اقتصاد مقاومتی باید پروژه‌های راکد را فعال کنیم.
بازوند با بیان این‌که دهکده المپیک خرم‌آباد ۲۷۰ هکتار مساحت دارد، ادامه داد: قانونگذار به اداره‌کل ورزش و جوانان اجازه داده است که ۷۰ هکتار آن‌را بفروشد و بقیه آن‌را تعیین تکلیف کند این در حالی‌است که اسب‌دوانی خرم‌آباد باید با سازوکارهای قانونی تعیین تکلیف شود.
captcha