کمپین «شناخت مسلمانان روهینگیا» در شبکه‌های اجتماعی
کد خبر: 3653982
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
سازمان همکاری اسلامی راه‌اندازی کرد؛

کمپین «شناخت مسلمانان روهینگیا» در شبکه‌های اجتماعی

گروه بین‌الملل: کمپین شناخت مسلمانان روهینگیا و مصائب این اقلیت مورد ظلم از سوی سازمان همکاری اسلامی در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی شد.

کمپین «شناخت مسلمانان روهینگیا» در شبکه‌های اجتماعیبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری Islamic News؛ بخش امور رسانه‌ای سازمان همکاری اسلامی یک کمپین اطلاع‌رسانی در شبکه‌های اجتماعی راه‌اندازی کرده که در آن اطلاعات درست و واقعی در مورد اقلیت مسلمان روهینگیا در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

در دور جدید خشونت‌ها علیه اقلیت مسلمان روهینگیا در ایالت آراکان میانمار؛ نیروهای دولتی و نظامی در جنایتی گسترده اقدام به سوزاندن دهکده‌های مسلمانان، کشتار مردم و آواره‌کردن صدها هزار کودک، زن و سالمند مسلمان کرده‌اند.

کمپین اطلاع‌رسانی سازمان همکاری اسلامی پس از آن آغاز شد که عکس‌ها و ویدئوهایی در مورد اقلیت مسلمان روهینگیا در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که ساختگی هستند و سبب شده‌اند که این اقلیت مظلوم زیر سؤال بروند و تفکر عمومی در مورد آنان منفی و حمایت‌ها از آنان کم شود.

سازمان همکاری اسلامی با عضویت 57 کشور اسلامی جهان با راه‌اندازی این کمپین در نظر دارد که اطلاعات صحیح و معتبر در مورد مسلمانان روهینگیا و جنایاتی را که علیه آنان در حال انجام است، منتشر کند.

در راستای این کمپین، گزارش‌ها و اخبار معتبر از طریق فیسبوک، توئیتر، اینستاگرام و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر و تازه‌ترین اخبار در مورد مسلمانان روهینگیا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

این اخبار آرم سازمان همکاری اسلامی را نیز خواهند داشت تا مخاطبان از صحت و سقم آن‌ها مطمئن شوند/.

captcha