خدمت به اهل بیت(ع) نشان‌ از راهی است که پایانی ندارد
کد خبر: 3671117
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۱

خدمت به اهل بیت(ع) نشان‌ از راهی است که پایانی ندارد

کانون خبرنگاران نبأ: علی کوشکی زنجانی، مداح و خادم اهل بیت(ع) با بیان اینکه خدمت به اهل بیت(ع) نشان‌ از راهی است که پایانی ندارد، گفت: مداحی برای من شغل محسوب نمی‌شود و این فعالیت را یک وظیفه شخصی می‌دانم؛ افتخاری که از جانب بی بی دو عالم به من رسیده و آرامش خاصی را در فرایند زندگی برای من به همراه داشته است.

علی کوشکی زنجانی، مداح و خادم اهل بیت(ع) در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، گفت: مداحی برای من شغل محسوب نمی‌شود و این فعالیت را یک وظیفه شخصی می‌دانم؛ افتخاری که از جانب بی بی دو عالم به من رسیده و آرامش خاصی را در فرایند زندگی برای من به همراه داشته است. مداحی یک حس درونی است که باید آن را تجربه کرد. خدمت به اهل بیت(ع) نشان‌ از راهی است که پایانی ندارد.
وی با اشاره به تأثیرپذیری از قرآن در این راه بیان کرد: همان‌‌طور که قرآن و عترت هدیه و امانت رسول خدا‌(ص) بوده و تمسک به این دو وجود جدا نشدنی برای دوری از گمراهی وصیت شده است، همواره به قرائت مناجات و قرآن کریم و عمل به آن پایبند بوده و هستم.
کوشکی زنجانی با اشاره به نقش والدین خود برای قرار گرفتن در راه خدمت به اهل بیت(ع)، عنوان کرد: خانواده نقش مهمی در رابطه آموزش و شناخت دین برای من داشتند و همیشه مدیون دعای خیر پدر و مادر عزیزم هستم.
این مداح اهل بیت در توصیه به جوانان، گفت: همیشه از خدا خواستم که عاقبت‌بخیر باشم وهیچ وقت نوکری اهل بیت(ع) را از من نگیرد؛ با توجه به شرایط جامعه کنونی به‌عنوان یک نوکر اهل بیت(ع) از همه می‌خواهم که مرهم همدیگر باشیم و برای اشک‌های پسر فاطمه کاری انجام دهیم که اگر روزی به ما گفته شد که قرار است فیلم زندگی‌مان در یک هفته را نشان حضرت بدهند با افتخار سرمان را بالا بگیریم و بگوییم جانم فدای مولا، نه اینکه ترس از نمایان شدن گناهان‌مان را به دوش بکشیم.
وی با اشاره به پیشرفت تکنولوژی و استفاده همگانی از فضای مجازی در رابطه با تبلیغات اثرگذار در شبکه‌های مجازی، عنوان کرد: سعی کردیم با فعال کردن کانال‌ها و انتشار احادیث، مردم به ویژه جوانان را از سیاست روز دشمنان آگاه کنیم که شاهد بازتاب مثبتی هم در این زمینه بودیم. طی تبلیغاتی که صورت می‌گیرد موجب تغییر نگرش جوانان و تغییر مسیر زندگی آنان شده است، به طور مثال دختر خانمی با رفتن به مناطق جنگی و رابطه با مقام شهدا، حجاب را هدیه گرفت و یا پسری که مرتکب به گناه‌های کبیره بود در حال حاضر در قم طلبه است و این برای ما بزرگ‌ترین اتفاق بود.

زهرا فودازی

captcha