سراج الحق: حاکمان ترسو، مانع آزادی قدس هستند
کد خبر: 3671496
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

سراج الحق: حاکمان ترسو، مانع آزادی قدس هستند

گروه بین‌الملل: رهبر جماعت اسلامی پاکستان حاکمان برخی کشورهای مسلمان که بدون اجازه آمریکا هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند را بزرگترین مانع در برابر آزادی قدس توصیف کرد.

حاکمان بزدل کشورهای اسلامی بزرگترین مانع آزادی قدسبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی «پاکستان تودی»، سراج الحق روز یکشنبه در یک سخنرانی در شهر «لکی مروت» تاکید کرد: در مسئله قدس، توده‌ مردم مسلمان و حکام کشورهای اسلامی در دو طیف مختلف قرار دارند.

وی با اشاره به تظاهرات گسترده مسلمانان در نقاط مختلف جهان علیه تصمیم رئیس‌جمهور آمریکا در به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، گفت: در حالی که مردم به خیابان‌ها آمده‌اند تا اعتراض خود را به این مسئله اعلام کنند، حاکمان آن‌ها ترجیح دادند در قصرهایشان بمانند.

سراج الحق از این که دشمنان نه تنها منابع و سرزمین‌های مسلمانان را اشغال کرده‌اند بلکه حاکمان مسلمان را نیز به اسارت خود درآورده‌اند، ابراز تاسف کرد.

وی همچنین اعلام کرد که در اعتراض به تصمیم دونالد ترامپ، که یک اعلان جنگ جدید علیه جهان اسلام است، مردم شهر کراچی پاکستان روز یکشنبه هفته آینده، 26 آذرماه، تظاهراتی میلیونی در این شهر برگزار می‌کنند.  

captcha