تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون معاون آموزشی کاروان عتبات عالیات عراق
کد خبر: 3671758
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۵

تمدید مهلت ثبت‌نام آزمون معاون آموزشی کاروان عتبات عالیات عراق

گروه اجتماعی: مدیرکل حج و زیارت استان کردستان از تمدید مهلت ثبت‌نام در آزمون معاون آموزشی کاروان عتبات عالیات عراق از سوی سازمان زیارت حج و زیارت کشور خبر داد.

هاشم ناظمی‌جلال، مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام در آزمون معاون آموزشی کاروان عتبات عالیات عراق از سوی سازمان زیارت حج و زیارت کشور تا 30 آذر ماه سال جاری تمدید شد.
وی افزود: فراخوان ثبت نام آزمون معاون آموزشی کاروان عتبات عالیات عراق از تاریخ ٢٥ آبان تا 14 آذر سال جاری بود که به در خواست متقاضیان تا پایان آذر سال جاری تمدید شد.
مدیرکل حج و زیارت استان کردستان بیان کرد: متقاضیان برای شرکت در این آزمون به سامانه جامع کارگزاران (kargozaran.haj.ir) مراجعه و ثبت‌نام خود را انجام دهند.
وی بیان کرد: تکمیل مراحل ثبت‌نام منوط به دریافت کد رهگیری است، بنابراین شرکت‌کنندگان هنگام ثبت نام در سامانه جامع کارگزاران نهایت دقت را داشته باشند.
ناظمی جلال با اشاره به شرایط عمومی شرکت در این آزمون اعلام کرد: اعتقاد و التزام به دین مبین اسلام، انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، برخورداری از سلامت جسمانی و روانی و نداشتن هیچ‌گونه معلولیت،عدم اشتغال در مشاغلی که تصدی آن‌ها مانع ایفای نقش و انجام تعهدات و مسئولیت‌ مربوطه می‌شود و برخورداری از حسن شهرت، اخلاق حسنه، خوش رفتاری، امانت‌داری و سعه صدر از جمله شرایط عمومی شرکت در این آزمون است.
وی بیان کرد: همچنین علاوه بر شرایط عمومی حداقل سن متقاضیان 25 و حداکثر 50 سال، داشتن مدرک تحصیلی حداقل لیسانس یا فوق دیپلم، قبولی در آزمون جذب منابع انسانی حوزه کارگزاری حج و زیارت و گذراندن مراحل آن، بومی بودن در استان و شهر مربوطه و ثبت نام در سامانه ثبت‌نام عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با پرداخت هزینه و اعزام به عنوان معاون آموزشی از دیگر شرایط اختصاصی شرکت‌کنندگان است.
مدیر کل حج و زیارت استان کردستان با اشاره به زمان برگزاری آزمون اعلام کرد: زمان برگزاری آزمون با حضور شرکت کنندگان در تاریخ ١٥ دی ماه سال جاری برگزار می شود و همچنین نتیجه نهایی و معرفی پذیرفته شدگان این آزمون برای دوره آموزش در اسفند 96سال جاری خواهد بود.
وی در پایان یادآور شد: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانند با روابط عمومی مدیریت حج و زیارت استان کردستان تماس بگیرند.

captcha