جهاد علمی ادامه راه مقدس شهداست
کد خبر: 3671763
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۳

جهاد علمی ادامه راه مقدس شهداست

گروه فرهنگی: مدیرکل مددکاری بنیاد شهید و امورایثارگران گفت: دانشجویان در سنگر جهاد علمی حضور دارند که در ادامه راه مقدس شهداست و باید این فرصت را مغتنم شمرده و بهترین بهره را از آن ببرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، حجت الاسلام حسن هنرمند، مدیرکل مددکاری بنیاد شهید و امورایثارگران 20 آذرماه با حضور در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر جدیدالورود دانشگاه یزد با قدردانی از تلاش علمی آنان گفت: شما اکنون در سنگر جهاد علمی حضور دارید که در ادامه راه مقدس شهداست و باید این فرصت را مغتنم شمرده و بهترین بهره را از آن ببرید.
مدیرکل مددکاری بنیاد شهید و امورایثارگران تصریح کرد: همانگونه که جهاد نظامی مهم است جهاد علمی نیز مهم و حتی از درجه اهمیت بیشتری برخوردار است زیرا دشمنان اسلام که در نبرد نظامی شکست خوردند این سنگرهای مدارس و دانشگاه ها را هدف قرار داده اند تا شاید از این طریق به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه بزنند.
وی با تاکید بر لزوم داشتن نظم و انضباط در زندگی برنامه ریزی و داشتن هدف را لازمه دستیابی به موفقیت عنوان کرد و از دانشجویان خواست از این دو اصل اساسی غافل نشوند.
حجت الاسلام والمسلمین هنرمند با اشاره به جایگاه معنویت در زندگی بشر اضافه کرد: جوانان میهن اسلامی باید با تزکیه نفس و تقوی در این دورانی که سرشار از انرژی هستند توشه مناسبی را هم برای دنیا و هم برای آخرت مهیا سازند.

منبع: بنیاد شهید یزد

captcha