زلزله در کردستان خسارت جانی نداشت
کد خبر: 3671775
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۱

زلزله در کردستان خسارت جانی نداشت

گروه اجتماعی: جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران کردستان با اشاره به جزییات زلزله امشب در کردستان گفت: زلزله در کردستان خسارت جانی نداشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، امیر قادری، جانشین رئیس ستاد مدیریت بحران کردستان ساعتی بعد از وقوع زلزله در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: بر اساس اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران و مرکز لرزه نگاری کشوری، زلزله امروز ساعت 17 و 39 دقیقه با قدرت 6 ریشتر و زلزله دوم ساعت 18 و 12 دقیقه با قدرت 4/9 ریشتر در مرز ایران و عراق و فاصله بین حلبچه عراق و ازگله کرمانشاه روی داده است.
وی افزود: در گزارشی که از فرمانداران شهرستانهای استان و بخشداری های بخش های تابعه دریافت شد خوشبختانه تلفات جانی نداشته ایم و تنها خساراتی جزیی به برخی واحدهای مسکونی شهری و روستایی در شهرستان های مریوان، کامیاران و سروآباد وارد شد که به شکل ترک خوردگی جزیی بوده است.
وی با بیان اینکه شورای هماهنگی مدیریت بحران کردستان آماده باش کامل در سطح استان اعلام کرده است، خاطرنشان کرد: البته این موضوع به معنای آن نیست که مردم نگران باشند و تنها باید با حفظ خونسردی جانب احتیاط را رعایت نمایند.
قادری از مردم خواست به شایعات در مورد زلزله توجه نکنند و تنها به اخباری که از طریق رسانه های رسمی مانند صداوسیما منعکس می شود، توجه کنند.

captcha