پخش ۱۳ساعت برنامه تلاوت قاریان برجسته در ایام نوروز
کد خبر: 3691617
تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰

پخش ۱۳ساعت برنامه تلاوت قاریان برجسته در ایام نوروز

مدیر رادیو قرآن در خصوص ویژه برنامه رادیو قرآن در نوروز گفت:یکی از برنامه‌های خاص ما در ایام نوروز پخش قرائت قاریان برجسته به مدت ۱۳ساعت در طول روز متناسب با ذوق شنونده‌ها خواهد بود که از ۲۸ اسفند این برنامه تا ۱۳فروردین پخش خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ شبستان نوشت: احمد ابوالقاسمی مدیر رادیو قرآن در خصوص برنامه‌های رادیو قرآن در ایام سوگواری دهه دوم فاطمیه گفت: بخشی از برنامه‌ها مرتبط با ایام فاطمیه که پخش شد اما بخش پایانی آن طبق روال هرسال با پخش ویژه برنامه‌های ایام سوگواری اهل‌بیت(ع) پخش می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های رادیو قرآن در ایام نوروز نیز تاکید کرد: در ایام نوروز برای اجرای برخی برنامه‌های محلی در امامزادگان با برخی از سازمان‌ها به توافقاتی رسیدیم که حتما این برنامه‌ها انجام خواهد شد.

مدیر رادیو قرآن ادامه داد: یکی از برنامه‌های خاص ما در ایام نوروز پخش قرائت قاریان برجسته به مدت 13ساعت در طول روز متناسب با ذوق شنونده‌ها خواهد بود که از 28 اسفند این برنامه تا 13فروردین پخش خواهد شد، این برنامه به این صورت است که هرساعت 15تلاوت ناب از قاریان برجسته پخش می‌شود که جدول آن متعاقبا اعلام می‌گردد.

ابوالقاسمی در مورد برنامه رادیو قرآن در ساعت تحویل سال نیز خاطرنشان کرد: ما همانند سنوات گذشته برنامه سال تحویل را از امامزادگان معتبر همچون بارگاه امام رضا(ع)، شاه‌عبدالعظیم الحسنی(ع) و... خواهیم داشت، البته تکلیف سایر ویژه برنامه‌ها برای سال تحویل مشخص نشده است.
انتهای پیام

captcha