امسال 40 عنوان برنامه در سازمان دارالقرآن اجرایی شد
کد خبر: 3692135
تاریخ انتشار : ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵

امسال 40 عنوان برنامه در سازمان دارالقرآن اجرایی شد

رئیس سازمان دارالقرآن با اشاره به اجرای بیش از 40 عنوان برنامه در سال جاری، گفت: دوره‌های سبک زندگی قرآنی مهم‌ترین برنامه‌های ما بود که امسال 100 دوره نیز با حضور اساتید مختلف برگزار کردیم.

به گزارش ایکنا؛ فارس نوشت: مهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن با بیان اینکه ما دو سال بر روی سبک زندگی قرآنی فعالیت می‌کنیم، افزود: امسال 100 دوره سبک زندگی قرآنی به همت سازمان دارالقرآن برگزار شد و دستاوردها و تولیدات خوبی نیز داشتیم و البته برخی دیگر در دست تدوین است.

وی با بیان اینکه سال آینده سبک زندگی قرآنی و آموزش در این حوزه را توسعه کمی و کیفی خواهیم داد، افزود: فعالیت در این عرصه به دلیل جدید بودن سختی‌هایی نیز به همراه دارد اما ما تلاش می‌کنیم در عرصه آموزش‌های سبک زندگی قرآنی با حضور اساتید مختلف بهتر عمل کنیم تا شاهد پویایی در این عرصه شویم.

قره‌شیخلو با اشاره به اینکه سازمان دارالقرآن برنامه‌های خود را در سال جاری اولیوت‌بندی کرد، گفت: ما امسال برخی برنامه‌هایی که با سایر برنامه نهادها موازی بود، کمرنگ کردیم و بیشتر بر مباحثی همچون سبک زندگی قرآنی و استعدادهای درخشان قرآنی تمرکز کردیم به طوری که امسال یک‌هزار و 300 نوجوان 10 تا 18 ساله را در طرح استعدادهای درخشان قرآنی در استان‌های مختلف کشور شناسایی و تربیت کردیم.

وی با بیان اینکه امسال بیش از 40 عنوان برنامه از سوی سازمان دارالقرآن طراحی و اجرایی شد، خاطر نشان کرد: برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های آموزش، پژوهش و نظارت بر چاپ و نشر قرآن اجرایی شد که هر کدام به نوبه خود گامی به سوی توسعه فرهنگ قرآنی بود.
انتهای پیام

captcha