فهرست پژوهش‌های دبیرخانه دین‌پژوهان کشور منتشر شد
کد خبر: 3692728
تاریخ انتشار : ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲

فهرست پژوهش‌های دبیرخانه دین‌پژوهان کشور منتشر شد

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیرخانه دین‌پژوهان کشور به‌منظور اطلاع‌رسانی به مراکز پژوهشی و پژوهشگران دینی فهرست پژوهش‌های وصول شده و ثبت شده سه ساله اخیر در این دبیرخانه را منتشر کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، دبیرخانه دین‌پژوهان کشور به‌منظور اطلاع‌رسانی به مراکز پژوهشی و پژوهشگران دینی و برای کاهش کارهای تکراری و موازی دین‌پژوهی، فهرست پژوهش‌های وصول شده و ثبت شده سه ساله اخیر در این دبیرخانه را منتشر کرد.

در این فهرست 84 عنوان پژوهش معرفی شده‌اند که واجد شرایط اولیه برای نقد و بررسی و امتیاز‌بندی هستند و از بین آنها 12 پژوهش برتر انتخاب خواهند شد تا در یازدهمین دوره آیین تجلیل دین‌پژوهان برتر معرفی شوند.

این دبیرخانه اعلام کرد، مرحله دوم انتخاب پژوهش‌ها در 12 رشته علوم اسلامی و در 12 گروه داوری با ملاک‌ها و معیارهای نوآوری و کاربردی بودن، و پاسخگو بودن به مسائل علمی و داشتن راه‌حل در مسائل و موضوعات، انجام می‌شود و پژوهش‌های برتر در اردیبهشت‌ماه 97 در آیین تجلیل دین‌پژوهان معرفی می‌شوند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت فهرست پژوهش‌های واجد شرایط بررسی و ثبت شده به پایگاه اطلاع‌سانی www.dinpajoohan.com مراجعه کنند.

حامد رئیسی

انتهای پیام/

captcha