انتخاب داوران مسابقات بین‌المللی قرآن/ ساماندهی داوران از سال 97
کد خبر: 3692925
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
حجت‌الاسلام حسینی خبر داد:

انتخاب داوران مسابقات بین‌المللی قرآن/ ساماندهی داوران از سال 97

گروه مسابقات ــ رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف با اشاره به انتخاب داوران ایرانی و خارجی مسابقات بین‌المللی قرآن ایران، گفت: در انتخاب داوران ایرانی، طرح ساماندهی داوران مسابقات که از قبل طراحی شده بود، اعمال نشده و نتایج این طرح از سال 97 اعمال می‌شود.

انتخاب داوران مسابقات بین‌المللی قرآن/ ساماندهی داوران از سال 97

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمصطفی حسینی، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با ایکنا در مورد آخرین وضعیت مسابقات بین‌المللی قرآن ایران و مقدمات فراهم شده برای برگزاری این مسابقات، گفت: در آینده نزدیک و قبل از پایان سال، طی یک نشست خبری تمام جزئیات این دوره از مسابقات بیان خواهد شد.
حسینی افزود: تاکنون کمیته‌های مختلفی هم در حوزه فنی و هم در حوزه محتوایی و فناوری و تبلیغات و ... تشکیل شده است و در حال پیگیری و هماهنگی امور هستند.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با تأکید بر اینکه تا پایان بهمن‌ماه به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی در دیگر کشورها مهلت داده شده است تا افراد حاضر در مسابقات را نهایی کنند تا کمیته فنی بتواند با بررسی فایل‌های دریافت شده مجوز فنی برای حضور این افراد صادر کند.
وی با اشاره به اینکه داوران ایرانی و خارجی این دوره از مسابقات قطعی شده و طی نشست خبری معرفی خواهند شد، بیان کرد: دعوت از این داوران به عمل آمده و علاوه بر آن یک سری جلسات هماهنگی بین نهادهای برگزارکننده مسابقات اعم از سازمان اوقاف، مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، سازمان بهزیستی و سازمان فعالیت‌های قرآنی دانشگاهیان در حال برگزاری است.
حسینی عنوان کرد: با برگزاری مسابقات قرآن در بخش آقایان، بانوان، نابینایان، طلاب و دانشجویان امسال نیز شاهد برگزاری پنج رقابت بین‌المللی به صورت همزمان خواهیم بود که امیدواریم در سطح قابل قبول و اثرگذاری قابل توجه برگزار شود.
رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در ادامه در پاسخ به این سوال که داوران ایرانی حاضر در این دوره براساس طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم انتخاب شده‌اند یا خیر، گفت: طرح ساماندهی به این دوره نرسیده است؛ چرا که هنوز در بخش ساماندهی در حال شناسایی هستیم و نتایج آن را در سال 97 مورد ملاک قرار خواهیم داد.
یادآور می‌شود، مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران طی روزهای 30 فروردین‌ماه تا شش اردیبهشت‌ماه در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) تهران و شهر مقدس قم برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha