اسامی داوران مسابقات سراسری قرآن بسیج اعلام شد
کد خبر: 3693055
تاریخ انتشار : ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

اسامی داوران مسابقات سراسری قرآن بسیج اعلام شد

گروه مسابقات ــ اسامی داوران بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج اعلام و براساس آن 27 داور بین‌المللی و کشوری به امر قضاوت مسابقات می‌‌پردازند.

مسابقات قرآن بسیج

به گزارش ایکنا، بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور با حضور 500 شرکت‌کننده در دو بخش بانوان و آقایان از روز نهم اسفندماه آغاز می‌شود و تا روز دوازدهم همین ماه ادامه دارد.
بر همین اساس در این مسابقات 27 داور برای امر قضاوت مسابقات دعوت شده‌اند که 21 داور در بخش آقایان و شش داور نیز در بخش بانوان حضور دارند.
در این مسابقات در بخش آقایان غلامرضا شاه‌میوه، محمدحسین سعیدیان، علی‌اکبر حشمتی، کریم دولتی، امیر آقایی، معتز آقایی، رضا محمدپور، امین پویا، محمدرضا پورزرگری، سعید رحمانی، رضا دیانت، عباس هاشمی، محمود لطفی‌نیا، مسعود عنایتی‌مقدم، محمد عباسی، حسن حکیم‌باشی، محمدمهدی بحرالعلوم، پیمان ایازی و احمد خالدی به امر قضاوت مسابقات در رشته‌ها و بخش‌های مختلف می‌پردازند. همچنین شهریار پرهیزکار و محمدرضا ستوده‌نیا نیز در بین داوران بخش آقایان حضور دارند.
در بخش بانوان نیز مریم منصوریان‌فر، ایمان صحاف، صالحی، فرشته نافذکلام، ادیب‌زاده و اعظم الوندی برای داوری این بخش دعوت شده‌اند.
مراسم افتتاحیه بیست و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن بسیج کشور روز نهم اسفندماه در سالن ۵ آذر مجموعه سازمان بسیج و اختتامیه آن نیز روز دوازدهم اسفندماه در مسجد بلال صدا و سیما برگزار خواهد شد.
شعار این مسابقات «قرآن، منادی اتحاد و مقاومت» است که همراه با گرامیداشت شهدای مدافع حرم و حافظان حریم قرآن و عترت و تقدیر از خانواده شهدای مدافع حرم تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام

captcha