تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن دانشجویی در مصر
کد خبر: 3703131
تاریخ انتشار : ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱

تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن دانشجویی در مصر

گروه بین‌الملل ـ نفرات برتر مسابقات حفظ قرآن، حدیث و ابتهال ویژه دانشجویان دانشگاه‌های مصر امروز(15 فروردین‌ماه) تجلیل شدند.

تجلیل از برترین‌های مسابقات قرآن دانشجویی مصر

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه خبری الوطن؛ آیین اختتامیه این مسابقات در دانشگاه «جنوب الوادی» شهر «قنا»ی مصر و با حضور عباس منصور، رئیس دانشگاه و محمد ابوالفضل، معاون امور آموزشی و دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.

در این مسابقات که در حاشیه بیست‌وچهارمین همایش «اعجاز علمی قرآن و سنت نبوی» دانشگاه «جنوب الوادی» شهر «قنا»(جنوب مصر) برگزار شد، دانشجویان دانشگاه‌های مختلف مصر در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ 15 جزء، حفظ احادیث نبوی و ابتهال با یکدیگر رقابت کردند.

در رشته حفظ کل قرآن این مسابقات، نمایندگان دانشگاه‌های الازهر، منیا، عین شمس و اسکندریه رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند و در رشته حفظ 15 جزء قرآن نیز دانشجویان دانشگاه‌های منیا، جنوب الوادی، اسکندریه و قاهره حائز رتبه‌های اول تا چهارم شدند.

در بخش سنت نبوی این مسابقات، نمایندگان الازهر، بنی سویف، جنوب الوادی و سوئز به رتبه‌های اول تا چهارم دست یافتند و در ابتهال نیز دانشجویان دانشگاه‌های جنوب الوادی، مدینة السادات، بنی سویف و اسکندریه رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کردند.

اهدای تقدیرنامه به دانشگاه‌های شرکت‌کننده و تجلیل از میهمانان و اساتید شرکت‌کننده در سمینار اعجاز علمی قرآن و سنت از دیگر برنامه‌های آیین اختتامیه بود.

انتهای پیام

captcha