دانشگاه تهران میزبان 5 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر است/ تجلیل از 44 دانشجوی نمونه شاهد و ایثارگر
کد خبر: 3714509
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۲
اللهیاری مطرح کرد:

دانشگاه تهران میزبان 5 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر است/ تجلیل از 44 دانشجوی نمونه شاهد و ایثارگر

گروه دانشگاه ــ مدیرکل شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران گفت: ۵ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در دانشگاه تهران مشغول تحصیل هستند.

دانشگاه تهران میزبان 5 هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر است/ تجلیل از 44 دانشجوی نمونه شاهد و ایثارگر
به گزارش خبرنگار ایکنا؛ دهمین همایش تجلیل از دانشجویان ممتاز و نمونه شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران، عصر امروز دوشنبه، ۲۴ اردیبهشت‌ماه در باشگاه دانشجویان این دانشگاه برگزارشد.

در این مراسم رحمت‌الله اللهیاری، مدیر کل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران اظهار کرد: دانشگاه تهران برندی بین‌المللی است و در این دانشگاه رویکرد اداره کل ایثارگران دانشگاه تجلیل از برگزیدگان علمی و آموزشی است، دانشگاه تهران میزبان ۵ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگرد است.

مدیرکل امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران افزود: در مجموع تعداد ۱۵۴۰ دانشجوی شاهد در مقطع کارشناسی،۱۷۶۰ نفر در مقطع کارشناسی ارشد و ۷۷ نفر در مقطع دکترا در دانشگاه تهران مشغول تحصیل هستند.

اللهیاری گفت: این همایش بر اساس مصوبه آیین‌نامه اسفندماه سال ۸۸ در ستاد امور شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران به منظور تجلیل از دانشجویان نمونه شاهد و ایثارگر شکل گرفته که دهمین دوره آن امسال برگزار شده و دانشجویان نمونه بر اساس پارامتر‌های سوابق آموزشی، پژوهشی، فعالیت‌های فرهنگی و رعایت شئونات دانشجویی و ایثارگری انتخاب شده‌اند.

وی افزود: کانون علمی شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران نیز با نگاه استفاده از ظرفیت دانشجویی در حوزه شاهد و ایثارگرامسال راه‌اندازی شده است.

در ادامه این مراسم محمدعلی فقیه، مدیر کل آموزش بنیاد شهید نیز گفت: حدود ۶۰ هزار دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر در کشور داریم، علاوه بر دانشجویان برتر ۲ هزار و ۸۰۰ عضوهیئت علمی ایثارگر داریم که روند ممتاز شدن این دانشجویان رو به رشد است.

وی افزود: از میان دانشجویان شاهد و ایثارگر، ۶۲ درصد دانشجویان شاهد در مقطع تحصیلات تکمیلی هستند.

در پایان این مراسم از ۴۴ دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه تهران تجلیل شد که در بین این‌ها ۲ دانشجوی نمونه، ۷ دانشجوی ممتاز و ۳۵ دانشجوی شاهد و ایثارگر نیز به عنوان شایسته تقدیر، مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام
captcha