حرم شاهچراغ(ع)؛ میزبان روزانه مراسم جزءخوانی قرآن همراه با پخش زنده/ اعلام اسامی قاریان
کد خبر: 3714711
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷
سلامی به ایكنا خبر داد:

حرم شاهچراغ(ع)؛ میزبان روزانه مراسم جزءخوانی قرآن همراه با پخش زنده/ اعلام اسامی قاریان

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مطابق روال هر سال مراسم جزءخوانی قرآن كریم به‌صورت مستقیم از شبكه‌های تلویزیونی در ایام ماه مبارك رمضان پخش می‌شود.

حرم شاهچراغ(ع)؛ میزبان روزانه مراسم جزءخوانی قرآن همراه با پخش زنده/ اعلام اسامی قاریان

حجت‌الاسلام احمد سلامی، معاون فرهنگی و امور زائرین آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه مطابق روال هر سال مراسم جزءخوانی قرآن كریم به‌صورت روزانه در این آستان مقدس برپا می‌شود، گفت: این مراسم به‌صورت مستقیم از شبكه چهار سیما و همچنین صدا و سیمای مركز فارس پخش زنده می‌شود.

پخش‌ زنده مراسم از شبكه 4 و صدا و سیمای فارس
وی با تصریح اینكه این محفل نورانی از پنج‌شنبه، 27 اردیبهشت‌ماه جاری آغاز به كار می‌كند، ساعت برپایی این مراسم را هر روز از ساعت 11:30 تا 12:30 اعلام كرد و گفت: روزانه 4 قاری قرآن كریم كه تلاوت آن‌ها به تأیید شورای عالی قرآن رسیده است،‌ به ترتیل‌خوانی می‌پردازند.

17 قاری در ماه مبارك رمضان در حرم شاهچراغ(ع) تلاوت می‌كنند
سلامی با اشاره به اینكه به طور كلی 17 قاری در این ماه مبارك رمضان در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به تلاوت آیات وحی می‌پردازند، اسامی این قاریان را اعلام كرد و گفت: حجت‌الاسلام صفی‌الله توفیق‌زاده، مهدی كشاورز، حسام قانعی، جواد هاشم‌زاده، عباس رحمدار، سیدرضا نجیبی،‌محمد مهدی روحانی، مهدی یقطین، امیر فتح‌پور، سید جمال‌الدین تقوی،‌محمدهادی تسلیمیان،‌مجتبی فردفانی، نوید رزمجو، محمد بهرامی‌شاد، جواد پوربهرامی، صادق فرود و مسلم امیری در این محافل نورانی به تلاوت آیات وحی می‌پردازند.
وی همچنین این نكته را یادآور شد كه با توجه به برپایی روزانه مراسم جزءخوانی قرآن كریم، دیگر محفل انس با قرآن كه به صورت هفتگی در روزهای پنجشنبه برپا می‌شد، در این حرم مطهر برگزار نمی‌شود.
معاون فرهنگی و امور زائرین آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) در پایان از اقشار مختلف مردم جهت حضور در این مراسم معنوی و نورانی دعوت به عمل آورد.
انتهای پیام

captcha