خاطره قرآنی سردار باقرزاده+ فیلم
کد خبر: 3716991
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

خاطره قرآنی سردار باقرزاده+ فیلم

گروه جهاد و حماسه ــ مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پس از جنگ برای تفحص شهدا ناچار به ترمیم جاده‌ بودیم؛ جاده‌ای که ممکن بود با ترمیمش، راه دشمن به خاک باز شود اما با نشانه‌ای از قرآن، پاسخ درست را از خدا گرفتم.

رد نشود//خاطره قرآنی سردار باقرزاده+ فیلم

به گزارش خبرنگار ایکنا، سردار باقرزاده در جریان اهدای قرآن با ترجمه انگلیسی به خانم فلورانس ژیلت نماینده صلیب سرخ در تهران به خاطره‌ای از قرآن پرداخت که فیلم آن در شبکه‌های مختلف مجازی از جمله کانال معراج شهدا منتشر شده است.

سردار باقرزاده در این خاطره عنوان کرد: منطقه صفر مرزی بود؛ پس از جنگ امکان ورود به به جاده نبود تا بخواهیم به تفحص شهدایمان بپردازیم. باید جاده را با کمترین امکانات موجود درست می‌کردیم تا بتوانیم به آن سوی جاده برویم و شهیدان‌مان را بیاوریم.

وی افزود: ترمیم جاده در آن شرایط بنا به گفته چند نفر از دوستان کار درستی نبود چراکه دشمن از آن جاده به راحتی می‌توانست وارد خاک میهن شود؛ به همین دلیل گفتند که باید با متخصصان امر مشورت کنم و من برای حل این معضل با خدا مشورت کردم. چشمانم را بستم و لای قرآن را باز کردم و این آیه مقابلم باز شد: وَإِذْ قَالَ مُوسَىٰ لِفَتَاهُ لَا أَبْرَحُ حَتَّىٰ أَبْلُغَ مَجْمَعَ الْبَحْرَيْنِ أَوْ أَمْضِيَ حُقُبًا(آیه 59 سوره کهف)

مسئول کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آیه 59 سوره کهف یک نشانه برای من بود که کارم را انجام دهم و خدا همراهم است. درواقع یکی از دلایل حقانیت قرآن همین نشانه‌هاست و اگر از خدا هدایت بخواهیم، قرآن بهترین هدایت برای ماست.

 

سردار باقرزاده

captcha