مشارکت ۶۰ مرکز حوزوی در نمایشگاه قرآن کریم با ارائه آثار و خدمات متنوع
کد خبر: 3716994
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷

مشارکت ۶۰ مرکز حوزوی در نمایشگاه قرآن کریم با ارائه آثار و خدمات متنوع

مدیر بخش حوزوی بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم گفت: ۲۰ مرکز و نهاد حوزوی و ۴۰ موسسه و مرکز وابسته یا تابعه حوزه در نمایشگاه قرآن مشارکت دارند و به ارائه آثار و خدمات متنوعی می‌پردازند.

به گزاارش ایکنا؛ شبستان نوشت: حجت الاسلام والمسلمین سید حسن طیب حسینی مدیر بخش حوزی بیست و ششمین نمایشگاه قرآن کریم درباره برنامه‌های این بخش گفت: حدود 20 غرفه از مراکز و نهادهای حوزی در نمایشگاه قرآن کریم حضور دارند.

وی افزود: در مجموع حدود 40 موسسه و مرکز وابسته و تابعه حوزه علمیه نظیر دفتر تبلیغات اسلامی، مجمع جهانی اهل‌بیت(ع)، جامعه المصطفی مرکز تحقیقاتی نور، مرکز دیجیتالی قائمیه حوزه علمیه اصفهان، مرکز تفسیر حوزه علمیه قم مرکز مدیریت حوزه های علمیه سراسر کشور، حوزه علمیه خراسان، حوزه علمیه جامعة الزهرا، مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران سراسر کشور در این نمایشگاه مشارکت داشته و به ارائه آثار و محصولات خود می‌پردازند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی درباره برنامه‌‌های پیش روی بخش حوزوی در نمایشگاه، گفت: قریب 20 نوع برنامه در بخش‌های حوزوی ارائه می‌شود که یکی از آنها ارائه مشاوره رایگان در زمینه مسائل اعتقادی، احکام، پاسخ به شبهات در مسائل گوناگون، فرق و ادیان، قرآن و حدیث، خانواده کودک و امثال این موارد است.

مدیر بخش حوزوی بیست و ششمین دوره نمایشگاه قرآن، درباره نشست‌های تخصصی بخش‌های حوزوی زمان و مهمانان آن، عنوان کرد: بخش حوزوی در طول برگزاری نمایشگاه نشست‌ها و میزگردهایی فراوانی را خواهد داشت که حدود 20 نشست به موضوعات مورد نیاز جامعه و آسیب‌شناسی آن می‌پردازد، البته هنوز زمان و مهمانان آنها به صورت قطعی مشخص نشده است.

وی افزود: بخش حوزوی در این نمایشگاه به نقد و بررسی فیلم‌ها و سریال‌های قرآنی خواهد پرداخت، همچنین معرفی علما، مفسران قرآن کریم از دیگر برنامه‌های بخش حوزی است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی ادامه داد: حوزه انقلابی یکی دیگر از برنامه‌های بخش حوزوی است، با توجه به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم یک نمای کلی از فعالیت چهل ساله حوزه در انقلاب را ارائه می‌کنیم که یکی از آنها برگزاری نشست و نمایشگاه تصویر و عکس است.

مدیر بخش حوزوی بیست و ششمین دوره نمایشگاه قرآن، در پایان گفت: از مخاطبان فرهیخته نمایشگاه دعوت به بازدید از نمایشگاه قرآن داریم که از محصولات آثار فاخر قرآنی بازدید کرده و از مشاوره‌های کارشناسان ما بهره ببرند.

انتهای پیام

captcha