خانواده قلب تپنده جامعه است
کد خبر: 3738486
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

خانواده قلب تپنده جامعه است

گروه فرهنگی - مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: خانواده قلب تپنده جامعه است و تمامی انسان‌هایی که تلاش می‌کنند امر مقدس ازدواج نقش ببندد و حاصل آن در قالب تشکیل خانواده متبلور گردد به‌نوعی در ثواب این امر خداپسندانه سهیم هستند.

 خانواده قلب تپنده جامعه است

به گزارش ایکنا از قزوین، مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده شب گذشته 22 مرداد به مناسبت سالروز ازدواج زوج آسمانی «حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع)» از مرکز ازدواج آسان مهر ستارگان بازدید و با دست‌اندرکاران اجرایی این مؤسسه گفتگو کرد.
معصومه مرادیان در این نشست اشاره کرد: خانواده قلب تپنده جامعه است و تمامی انسان‌هایی که تلاش می‌کنند امر مقدس ازدواج نقش ببندد و حاصل آن در قالب تشکیل خانواده متبلور گردد به‌نوعی در ثواب این امر خداپسندانه سهیم هستند.
وی ادامه داد: ازدواج در دین ما یک امر مقدس، آئینی و سنتی است و پیامبر اکرم (ص) بر آن تأکید داشته و یگانه دختر خود را به ازدواج ترغیب کرده و او را به عقد فردی درآوردند که مظهر شرف، عدالت، مردانگی و غیرت بود.
مشاور استاندار افزود: ازدواج موفق می‌بایست بر پایه مبانی اعتقادی، تناسب فرهنگی، سلامت روان و عشق و محبت شکل گیرد لذا وظیفه شما علاوه بر تسهیل و تسریع در ازدواج آسان، ترویج فرهنگ ازدواج آسان در بین جوانان جامعه است.
مرادیان عنوان کرد: هدف از ازدواج تأمین آرامش روحی است و زوج پس از ازدواج وارد مسکن می‌شوند و مسکن برگرفته از واژه سکینه و به معنای محل آرامش است.

انتهای پیام

captcha