رئیس بیست‌وهفتمین نمایشگاه قرآن معرفی شد
کد خبر: 3758341
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۳

رئیس بیست‌وهفتمین نمایشگاه قرآن معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی عبدالهادی فقهی‌زاده را به‌عنوان رئیس بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم معرفی کرد.

رئیس بیست‌وهفتمین نمایشگاه قرآن معرفی شدبه گزارش خبرنگار ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی حکمی از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رئیس بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم معرفی شد که براساس آن، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان رئیس دوره جدید نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم معرفی شده است.
در حکم سیدعباس صالحی خطاب به عبدالهادی فقهی‌زاده آمده است:
با توجه به شایستگی و تجارب مفید جنابعالی به موجب این حکم به سمت «رئیس بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم» منصوب می‌شوید.
امید است با تلاش مجدانه و بهره‌گیری پیوسته از تجارب گذشته و ظرفیت‌های حوزه‌های مختلف قرآن و عترت به ویژه تشکل‌های صنفی و نهادهای مردمی موید و موفق باشید.

انتهای پیام

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بنده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۱ - ۱۶:۱۵
0
0
واقعاً این کارها برای چیست؟ بازهم نزدیک به نمایشگاه شدیم و از الان تا آن زمان آقایان هی به هم نان قرض می دهندو حکم می زنند.
شایستگی و تجارب مفید از کجا آمده است؟ ایشان به جهت جایگاه حقوقی بایستی برگزار کنند. این رسم یا بدعت حکم زدن ها چه فوایدی دارد؟
ایکنا لطفاً نظرات را سانسور نفرماید.
captcha