اهدای ۴۷ هزار واحد خون در البرز
کد خبر: 3778002
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱

اهدای ۴۷ هزار واحد خون در البرز

گروه اجتماعی ـ مدیرکل انتقال خون البرز گفت: امسال ۴۷ هزار و ۳۷۱ نفر در این استان برای کمک به بیماران نیازمند خون اهدا کردند.

اهدای 47 هزار واحد خون در البرز

محمدرضا مهدی‌زاده، مدیرکل انتقال خون البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 63 هزار و 883 نفر برای اهدای خون مراجعه کردند که بیش از 80 درصد موفق به اهدای خون شدند، اظهار کرد: از مجموع اهداکنندگان 23 هزار و 684 نفر اهداکننده مستمر هستند که نیمی از جمعیت اهداکننندگان استان را به خود اختصاص داده‌اند.
مهدی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود از مردم نوعدوست استان خواست با توجه به فصل سرما و نیاز بیشتر به فرآورده‌های خونی به کمک بیماران بشتابند.
این مسئول بیان کرد: اهداکنندگان خون همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده‌های خونی یاور انتقال خون هستند که از این عزیزان انتظار کمک بیشتر داریم.
مدیرکل انتقال خون البرز با اشاره به اینکه مرکز جامع اهدای خون پلاسما(مهربانو) واقع در رجایی‌شهر کرج روزانه آماده دریافت خون و پلاسمای مردم است، افزود: ساکنان رجایی شهر و باغستان کرج برای اهدای خون خود به مرکز مهربانو مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه مردم همیشه در تهیه و تامین خون و فرآورده‌های خونی یاور انتقال خون هستند که امیدواریم با اهدای پلاسما در تأمین داروهای مورد نیاز بیماران خاص انتقال خون را نیز یاری کنند، گفت: اهداکنندگان حتماً کارت ملی خود را همراه داشته باشند.
انتهای پیام

captcha