چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان در یزد آغاز شد
کد خبر: 3786153
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۱

چهارمین دوره مسابقات قرآن ورزش و جوانان در یزد آغاز شد

گروه فعالیت‌های قرآنی- چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان صبح امروز در محل بیت شهید صدوقی آغاز شد.

به گزارش ایکنا از یزد، چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه ورزشکاران، جوانان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان صبح امروز، 11 بهمن در محل بیت شهید صدوقی آغاز شد.
احمد طالبی، معاون امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در حاشیه این مراسم به ایکنا گفت: این مسابقات در رده ورزشکاران زیر 15 سال در رشته های قرائت تحقیق و حفظ یک جزء و در رده ورزشکاران بالای 15 سال در رشته های قرائت تحقیق، حفظ یک جزء و فهم زبان قرآن برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: همچنین در رده جوانان در رشته های قرائت تحقیق، حفظ کامل قرآن، حفظ ده جزء و فهم زبان قرآن و در رده کارکنان در رشته های قرائت تحقیق، حفظ یک جزء و فهم زبان قرآن برگزار می شود.
طالبی با اشاره به اینکه این مسابقات طی امروز و فردا، 11 و 12 بهمن ماه با حضور متسابقین در حال برگزاریست گفت: آزمون کتبی این مسابقات 25 بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
معاون امورجوانان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ترویج فرهنگ قرآن در میان جامعه ورزش و نسل جوان، ارتقاء سطح آگاهی و تقویت بنیه دینی و معنوی کارکنان فعال در بخش ورزش و جوانان، بهبود و ارتقاء سلامت معنوی جوانان و ورزشکاران با استعانت از آیات نورانی و مفاهیم کاربردی و موضوعی و تقویت اخلاق مداری در میان ورزشکاران و جوانان با استعانت از آموزه ها و درس های قرآنی را از اهداف برگزاری این مسابقات برشمرد.
طالبی با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات اسفندماه سال جاری در مسابقات کشوری که به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد، شرکت می کنند یادآور شد: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رده های ورزشکاران بالای 15 سال و زیر 15 سال، جوانان 16 تا 24 سال و کارکنان ادارات ورزش و جوانان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

captcha