آزمون کتبی مسابقات قرآن ورزش و جوانان در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3786452
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰
۲۵ بهمن؛

آزمون کتبی مسابقات قرآن ورزش و جوانان در یزد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ کارشناس فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری آزمون کتبی مسابقات قرآن کریم ورزش و جوانان استان در روز ۲۵ بهمن‌ماه خبر داد.

مهدیه یزدانی، کارشناس فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم ورزش و جوانان استان در دو گروه بانوان و آقایان و در رده‌های سنی مختلف برگزار شد.
وی ادامه داد: در روز پنجشنبه 11 بهمن ویژه بانوان برگزار و در این روز بیش از 200 نفر شرکت کردند که از این تعداد 100 نفر از ورزشکاران، 90 نفر از جوانان، 10 نفر از کارکنان به رقابت با یکدیگر پرداختند.
یزدانی با اشاره به اینکه نفرات برتر این مسابقات اسفندماه سال جاری در مسابقات کشوری که به میزبانی تبریز برگزار خواهد شد شرکت می کنند یادآور شد: چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم در رده های ورزشکاران بالای ۱۵ سال و زیر ۱۵ سال، جوانان ۱۶ تا ۲۴ سال و کارکنان ادارات ورزش و جوانان برگزار شد.
کارشناس فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد بیان کرد: آزمون شفاهی این مسابقات در روزهای 11 و 12 بهمن ماه با حضور متسابقین برگزار و روز یکشنبه، 14 بهمن نتایج این بخش از مسابقه اعلام خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه آزمون کتبی این مسابقات 25 بهمن ماه برگزار خواهد شد افزود: مراسم اختتامیه و تجلیل از برترین ها اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha