گزارشی از جلسه قرآن «محسن امیری» در منطقه 14 تهران + صوت و فیلم
کد خبر: 3792254
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۵

گزارشی از جلسه قرآن «محسن امیری» در منطقه 14 تهران + صوت و فیلم

گروه جلسات و محافل – جلسه قرآن محسن امیری هر هفته با حضور نوجوانان و بزرگسالان در مسجد شهدا واقع در منطقه 14 تهران، اتوبان شهید آیت الله محلاتی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایکنا؛ جلسه قرآن محسن امیری، معلم و پیشکسوت قرآنی پنجشنبه هر هفته میزبان قاریان جوان و نوجوان خوش‌خوان شرق تهران است و شب گذشته، شاهد حضور جعفر فردی، قاری‌ بین‌المللی کشور در این مراسم بودیم.

جدیدترین تلاوت

در این جلسه که نوجوانان، تلاوت‌های تقلیدی خود را ارائه می‌کردند، استاد جلسه با خوش‌رویی به بیان نکات تجویدی، صوت و لحنی هر کدام از قرآن‌آموزان پرداخت. از نکات قابل تأمل این جلسه، حضور نوجوانان و تعامل صمیمانه امیری با آن‌ها بود، به‌طوری که نوجوانان بعد از تلاوت‌هایشان از استاد جلسه هدیه دریافت می‌کردند و ترغیب می‌شدند تا برای هفته آینده تمرینات بیشتری انجام دهند.

گزارشی از جلسه قرآن «محسن امیری» در منطقه 14 تهران + صوت و فیلم

با نزدیک شدن به ساعات پایانی، بزرگسالان، اساتید و مهمانان حاضر در این جلسه به تلاوت قرآن پرداختند.

در شب گذشته، جعفر فردی، قاری بین‌المللی کشورمان، با حضور سرزده خود موجب خوشحالی اعضاء این جلسه شد، به‌طوری که امیری با تقدیر از حضور این قاری بین‌المللی، حضور قاریان در این سطح از تلاوت در جلسات را موجب مباهات و انگیزه گرفتن جوانان و نوجوانان دانست و گفت: جوانان ما باید از چنین شخصیت‌های قرآنی برای خود الگوبرداری کنند، نه از سلبریتی‌هایی که از محتوا خالی هستند و صرفاً اسمی در کرده‌اند.

جدیدترین تلاوت

وی افزود: اگر فرهنگ قرآنی درستی بر کشور حاکم می‌بود، قاریان توانمند باید در بین مردم جایگاهی مانند بازیگران و خوانندگان و سایر هنرمندان پیدا می‌کردند.

سپس فردی با تلاوت آیاتی از سوره فاطر تشویق حاضران را بر انگیخت. بعد از تلاوت فردی، تعدادی از نوجوانان جلسه خواستار گرفتن عکس یادگاری با او شدند که این قاری بین‌المللی با خوش‌رویی از آن‌ها استقبال کرد.

در ادامه صوت کامل و قطعاتی تصویری از این تلاوت ارائه می‌شود.

کد

گزارش از محمدرضا رجبی

انتهای پیام

 

 

 

captcha