محور بیانیه گام دوم انقلاب مشارکت مردم است
کد خبر: 3795356
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹

محور بیانیه گام دوم انقلاب مشارکت مردم است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: محور منویات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، مشارکت مردم برای حل و فصل امور اقتصادی کشور است.

محور بیانیه گام دوم انقلاب مشارکت مردم است

عزیز اکبریان، نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: محور منویات مقام معظم رهبری در بیانیه ‌گام دوم انقلاب، مشارکت مردم برای حل و فصل امور اقتصادی کشور است.
وی افزود: آنچه در انقلاب اسلامی و ایران به‌عنوان امتیاز یاد می‌شود همان مشارکت مردم است که همه تهدیدهای پیش‌رو را به فرصت تبدیل می‌کند و تاکنون نیز موجب رقم خوردن کارها و خدمات کم‌نظیر در کشور شده است.
نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و اشتهارد در مجلس بیان کرد: انتخابات، مسایل اجتماعی و دفاع مقدس از جمله مواردی است که مردم با مسئولیت‌شناسی و احساس وظیفه نسبت به مسائل پیرامونی خود با آن برخورد کردند و امروز که کشور گرفتار بحران‌های اقتصادی است رفع آن نیز با استفاده از ظرفیت مردم محقق خواهد شد.
اکبریان یادآور شد: رهبر معظم انقلاب با بیانیه گام دوم انقلاب که ریل‌گذاری در مسیر حرکت نظام جمهوری اسلامی است، افزون بر تعیین اهداف، رسیدن به هدف‌های عالیه نظام را نزدیک‌تر کرده‌اند.
وی گفت: توجه به نیروهای مؤمن انقلابی که باید میدان‌داری و پرچمداری حرکت کشور را در جهت اجرایی شدن گام دوم انقلاب در دست داشته باشند از دیگر نکات مهم این بیانیه است.
اکبریان تصریح کرد: عبور از فضای موجود و شفاف‌شدن افق نگاه‌ها در سراسر کشور، زدودن معایب دیوان‌سالاری و دست‌اندازهایی که روند پیشرفت در جهت نظام گفتمانی جهان اسلام را با کندی رو به رو کرده‌اند باید مورد توجه قرار بگیرد.
نماینده مردم کرج، اشتهارد، فردیس و اشتهارد در مجلس گفت: خالص‌سازی روند حرکت نظام در مسیر اسلامی و جلوگیری از نفوذ جریان‌های غیراسلامی از دیگر مسایل مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب هستند که باید به آن‌ها توجه کرد.
اکبریان اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب بسیار واضح است و افق روشنی را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در دهه های پیش رو ترسیم کرده که در کنار تحقق اهداف آرمانی، پیشرفت کشور را نیز در ابعاد مختلف میسر می‌سازد.
انتهای پیام

captcha