‌نخستین مرکز مشاوره ایثارگران در کشور افتتاح شد
کد خبر: 3797785
تاریخ انتشار : ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

‌نخستین مرکز مشاوره ایثارگران در کشور افتتاح شد

گروه جامعه ــ نخستین مرکز مشاوره ویژه ایثارگران با نام «شمیم ایثار» با حضور معاون توسعه منابع انسانی شهرداری افتتاح شد.

‌به گزارش ایکنا؛ نخستین مرکز مشاوره ویژه ایثارگران با نام «شمیم ایثار» با حضور معاون توسعه منابع انسانی شهرداری افتتاح شد. این مرکز با هدف ارائه خدمات مشاوره‌ای از قبیل مشاوره‌های فردی، خانواده و سلامت به جانبازان و ایثارگران معظم به همت اداره کل امور ایثارگران راه‌اندازی شده است.

ابراهیم شیخ در حاشیه افتتاح این مرکز گفت: امروز یکی دیگر از آرزو‌های ما در شهرداری تهران برآورده شد و من کمال سپاس را از دست اندرکاران ایجاد این مرکز دارم که توانسته‌اند تحولات مثبتی را در حوزه ارائه خدمات به عزیزان ایثارگرمان ارائه دهند.

وی افزود: داشتن یک برنامه خوب، منسجم و مبتنی بر نیاز‌های مخاطبان برای توسعه روز افزون این مرکز و مراکزی که در آینده افتتاح خواهند شد بسیار مهم است.

معاون شهردار تهران در پایان تصریح کرد: امید دارم این مجموعه را به برترین مرکز مشاوره حوزه ایثارگران در کشور تبدیل کنیم تا بعنوان یک الگو در سایر وزارتخانه ها، مراکز و سازمان‌ها توسعه یابد و ما هدفمان این است که با یک نگاه متعالی، این گونه مراکز تخصصی در سراسر کشور ایجاد شود.

رضا جلالی مدیر کل امور ایثارگران شهرداری تهران نیز در این مراسم ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب، با بیان این که دیدار با خانواده شهدا همواره در دستور کار اداره کل امور ایثارگران بوده است، بازدید از ۲۰۶ خانواده شهید دفاع مقدس، ۱۷۰ شهید شهرداری تهران و ۴۲ شهید خدمت آتش نشانی در سال ۹۷ را یادآور شد و افزود: برگزاری ۳۱ جلسه کمیته معیشت به منظور بررسی مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران یکی دیگر از اقدامات به انجام رسیده است که در آن به بخش وسیعی از مطالبات پاسخ داده شد.

وی عملکرد مرکز مشاوره شمیم ایثار را در دو بخش کلینیک تخصصی ریه ویژه جانبازان شیمیایی و روان شناسی و روان پزشکی جهت ارائه خدمات به ۴۵۰۰ نفر از جامعه ایثارگری شهرداری تهران و حوزه شهروندی عنوان کرد و گفت: کاهش مسائل و مشکلات این افراد به خصوص جانبازان اعصاب و روان مهمترین دغدغه ماست که امیدواریم بتوانیم بخشی از آن را کاهش دهیم.

انتهای پیام
captcha