لزوم رعايت نظم و قانون در جشن‌های «نيمه‌شعبان»
کد خبر: 3805238
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲

لزوم رعايت نظم و قانون در جشن‌های «نيمه‌شعبان»

گروه اجتماعی- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان یزد از مردم خواست تا برای برگزاری هرچه باشكوه‌تر جشن‌های نيمه‌شعبان ضمن رعايت دقيق نظم و قانون با ماموران پليس همكاری كنند.

لزوم رعايت نظم و قانون در جشن‌های «نيمه‌شعبان»سرهنگ محمدرضا مزیدی، معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا یزد با اشاره به برگزاری جشن‌های نيمه شعبان اظهار کرد: پلیس به افرادی که در این مراسم‌ها با حركات نمايشی باعث راهبندان و ايجاد مزاحمت باعث سلب آسايش مردم می‌شوند، هشدار می‌دهد كه اين گونه اعمال با برخورد پليس روبرو شده و منجر به پيگرد قانونی آنان خواهد شد.
سرهنگ مزیدی همچنين از شهروندان و هيئت‌هايي كه قصد پخش نذورات در سطح شهر را دارند خواست تا از ايجاد ترافيك و راه بندان جداً خودداري كرده و افرادی را برای نظم و انضباط و انتظام بخشی و جلوگيری از بروز ترافيك به كار بگيرند.
اين مقام مسئول بیان کرد: همچنين از عموم شهرونداني كه قصد شركت در مراسم‌ها و جشن‌های اين ايام دارند نيز می‌خواهيم كه برای جلوگيری از ترافيك‌های شديد حتي المكان از بيرون آوردن خودروهای شخصی خودداری كرده و از خودروهاي عمومي استفاده كنند.
معاون اجتماعي فرماندهی انتظامی استان يزد با تبريك مجدد ايام خجسته ميلاد با سعادت امام زمان (عج) گفت: اميد است با همكاري و مشاركت مردم و پليس امنيت وصف ناپذير جامعه اسلامي همچنان پايدار مانده و زمينه‌هاي ظهور و حكومت عدل امام زمان عج الله فرج الشريف هر چه زودتر فراهم شود.

انتهای پیام

captcha