فرماندار جدید رفسنجان معرفی شد
کد خبر: 3808768
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۶:۰۷

فرماندار جدید رفسنجان معرفی شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ با حضور سرپرست معاونت سیاسی ـ امنیتی استاندار کرمان، مجید فصیحی‌هرندی به‌عنوان فرماندار شهرستان رفسنجان معرفی شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان عصر روز گذشته، 14 اردیبهشت‌ماه آدر مراسم تکریم و معارفه فرماندار رفسنجان با بیان اینکه این تغییرات باید موجب رشد و تعالی شهرستان شود، گفت: فرمانداری مسئولیتی کلان است که اگر روحیه تعامل داشته باشد موجب پیشرفت شهرستان خواهد شد.
وی تصریح کرد: از استاندار به‌دلیل انتخاب یکی از فرزندان این شهرستان برای سمت فرمانداری تشکر می‌کنم.
احمد انارکی‌محمدی، نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با نگاهی به فشارهای آمریکا بر ایران و خروج ناعادلانه از برجام گفت: نظام ما مقتدر است و دشمن چشم دیدن این اقتدار را ندارد.
وی افزود: کشورمان اگر بخواهد استقلال خود را حفظ کند سختی‌هایی دارد اما این دوران سختی می‌گذرد و آینده خوبی پیش روی کشورمان است.
انارکی‌محمدی تصریح کرد: در بارندگی اخیر با هزینه 5 میلیارد تومانی منابع طبیعی و آبخیزداری، 8 میلیون متر مکعب ذخیره‌سازی آب از محل سیلاب دئفه صورت گرفت.
نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اگر قرار است شهری توسعه پیدا کند رضایت مردم را باید مدنظر قرار دهد.
محمدصادق بصیری، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمان نیز گفت: کسانی که مسئولیت دارند به ویژه فرمانداران، بخشداران و مسئولان ادارات به یاد داشته باشند منشور گام دوم انقلاب را جدی بگیرند و با اشراف کامل به آن عمل کنند.
وی تصریح کرد: باید مسئولان به ویژه فرمانداران به مسائل کلی مملکت از جمله سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی اشراف کامل داشته باشند و استراتژی پیش‌بینی و پیشگیری به ویژه در سال جاری را جدی و لازم بدانند.
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استاندار کرمان بیان کرد: در پرتو تعاملات بین ارکان امنیتی استان و مدیران اجرایی کمترین مشکل امنیتی را در استان داریم.
انتهای پیام

captcha