ارائه 4 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه «علوم قرآنی» یزد
کد خبر: 3811959
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۱

ارائه 4 هزار عنوان کتاب در نمایشگاه «علوم قرآنی» یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از ارائه 4 هزار عنوان کتاب با تخفیف 50 درصد در نمایشگاه علوم قرآنی یزد خبر داد.

فبه گزارش ایکنا از یزد، مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد پیش از ظهر امروز، 25 اردیبهشت ماه در آیین افتتاح نمایشگاه علوم قرآنی یزد در محل حسینیه صاحب الزمان اظهار کرد: این اداره کل در کنار تعدادی از نهادها و از وظایف ذاتی که برعهده دارد برنامه‌های قرآنی است که این برنامه‌ها به شکل‌های گوناگون انجام می‌شود.
وی برگزاری آزمون سراسری قرآن و عترت با حضور بیش از ۸ هزار نفر در استان، ترویج حفظ جزء 30، جشنواره قرآنی مدها متان با حضور 1500 نفر، برگزاری جشنواره ملی نقاشی خط آیات، خرید و چاپ کتاب‌های تخصصی در حوزه قرآنی و حمایت از آن‌ها را از جمله فعالیت‌های این اداره کل در سال گذشته عنوان کرد.
جوادیان‌زاده افزود: نمایشگاه علوم قرآنی یزد در سال جاری در سه بخش اصلی تشکیل شده که بیش از ٢٠غرفه موسسات برپا شده است و اجرای برنامه‌های آموزشی، فرهنگی و ... در غرفه‌ها انجام می‌شود.
وی بخش دیگر را کتب قرآنی برشمرد و ادامه داد: 4 هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف با تخفیف 50 درصد در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری برنامه‌های جنبی این نمایشگاه گفت: برگزاری شب شعر رمضان در روز چهارشنبه هفته آینده، گردهمایی بزرگ حافظان و قاریان استان در روز جمعه از جمله این برنامه‌هاست.
یادآورمی‌شود هفتمین نمایشگاه بزرگ علوم قرآنی یزد از 25 اردیبهشت ماه تا دوم خرداد جاری از ساعت ٢١ الی یک بامداد میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام

captcha