درخشش دانشگاهیان ملایر در بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت
کد خبر: 3813404
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۱

درخشش دانشگاهیان ملایر در بخش کتبی جشنواره قرآن و عترت

کانون خبرنگاران نبأ ــ با اعلام نتایج بخش کتبی هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی ملایر موفق به کسب شش مقام اول، سه مقام دوم و دو مقام سوم شدند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ پس از برگزاری مرحله سراسری آزمون معارفی هفدهمین جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم، برگزیدگان این بخش مشخص شدند که در این میان اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشکده علوم قرآنی ملایر موفق به کسب شش مقام اول، سه مقام دوم و دو مقام سوم شدند.
بنابر این گزارش، در بخش اساتید، رضا مهدیان‌فر و حسنعلی نورزی رتبه اول و سوم رشته آشنایی با ترجمه و تفسیر قرآن، مرضیه زالی موفق به کسب رتبه اول در رشته آشنایی با سیره معصومین(ع) و حمید شریفی موفق به کسب رتبه اول در رشته آشنایی با نهج‌البلاغه شدند.
در بخش کارکنان، زهرا انتظاری، مهدی غیاثوند و مریم عباسی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول، دوم و سوم در رشته سبک زندگی ایرانی و اسلامی و محمد جوکار حائز رتبه اول در رشته آشنایی با سیره معصومین(ع) شدند.
در بخش دانشجویان نیز لیلا زنگنه در رشته آشنایی با صحیفه سجادیه و سودابه طهماسبی در رشته سبک زندگی ایرانی و اسلامی حائز رتبه دوم شدند. همچنین در بخش خانواده کارکنان و اساتید نیز لیلا صحرایی در رشته سبک زندگی ایرانی و اسلامی حائز رتبه اول شد.
یادآور می‌شود، معرفی دانشجویان برتر در هر رشته به معنی راهیابی آنها به مرحله سراسری نیست و جهت معرفی نفرات راه‌یافته به مرحله سراسری، آزمون جدیدی از نفرات برتر هر رشته که توسط معاونت فرهنگی دانشگاه اعلام می‌شود برگزار خواهد شد و از بین آن‌ها، سه نفر به مرحله ملی معرفی خواهند شد و عدم شرکت در این مرحله به منزله انصراف از حضور در مرحله سراسری خواهد بود.
محمد جوکار
انتهای پیام
captcha