ارائه منتخب 400 پایان‌نامه طلاب معصومیه در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی
کد خبر: 3813611
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲

ارائه منتخب 400 پایان‌نامه طلاب معصومیه در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ معاون پژوهشی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه گفت: در طول ۱۰ سال اخیر طلاب از ۹۰۰ پایان نامه دفاع کردند که از این تعداد پایان‌نامه، حدود ۴۰۰ اثر به موضوعات قرآنی اختصاص دارد و منتخب این آثار در این نمایشگاه به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده‌است.

ارائه منتخب 400 پایان‌نامه قرآنی طلاب موسسه معصومیه در نمایشگاه دستاوردهای قرآنیبه گزارش ایکنا از قم، الهام خاضعی‌نیا ،معاون پژوهشی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه حضور در نخستین نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم که در محل سالن همایش‌های غدیر قم در حال برگزاری است، با اشاره به برپایی این نمایشگاه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: این نمایشگاه با توانمندی کار خود را آغاز کرده و در طول چند سالی که در تهران برگزار میشد می‌توان اذعان کرد که این نمایشگاه بیشتر به تهران اختصاص داشت و آمد و شد در این ایام برای مردم مشکل بود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای قرآنی در قم از موقعیت عالی برخوردار است و مردم می‌توانند به آسانی از جدیدترین دستاوردهای قرآنی باز دید کنند. 

معاون پژوهشی موسسه آموزش عالی حوزوی معصومیه در خصوص چگونگی حضور این مؤسسه در نمایشگاه دستاوردهای قرآنی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، گفت: این موسسه در سه سطح ۲, ۳ و ۴ به آموزش طلاب می‌پردازد که آثار قرآنی این طلاب در قالب پایان‌نامه در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده‌است.

وی افزود: در طول ۱۰ سال اخیر طلاب از ۹۰۰ پایان نامه دفاع کردند که از این تعداد پایان‌نامه، حدود ۴۰۰ اثر به موضوعات قرآنی اختصاص دارد و منتخب این آثار در این نمایشگاه به معرض دید علاقه‌مندان گذاشته شده‌است.
 
خاضعی بیان کرد: نشست‌های تخصصی قرآنی با موضوعات گوناگون برای طلاب در موسسه برگزار شده‌است و علاوه برآن مقالات قرآنی داشتیم که طلاب این موسسه به نوشتن آنان اهتمام داشتند.

وی افزود: مقالاتی که در همایش علمی آیت‌الله فاضل شرکت کرده بودند هم در قالب کتاب در دست انتشار است و در همایش دیگری که به همین مناسبت برگزار می‌شود، رونمایی خواهد شد.
 
انتهای پیام
 
captcha