شهادت بیش از 130 یزدی در عملیات «بیت‌المقدس»
کد خبر: 3813962
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶

شهادت بیش از 130 یزدی در عملیات «بیت‌المقدس»

گروه اجتماعی- جانشین سپاه الغدیر استان یزد با اشاره به حضور یزدی‌ها در عملیات «بیت‌المقدس» از اعزام 5 گردان و شهادت بیش از 130 نفر در این عملیات خبر داد.

شهادت بیش از 130 شهید یزدی در عملیات «بیت‌المقدس»به گزارش ایکنا از یزد، سرهنگ رضا پورشمسی، جانشین سپاه الغدیر استان یزد ظهر امروز، 1 خردادماه در جمع خبرنگاران استان با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر،  اطاعت‌پذیری بی چون و چرای رزمندگان از ولایت و اتحاد و همدلی آن‌ها را از جمله عوامل پیروزی دانست و اظهار کرد: اعتماد به جوانان و توجه ویژه به فرماندهان جوان از دیگر موارد پیروزی به شمار می‌رود.
وی با اشاره به اینکه در عملیات بیت‌المقدس 19 هزار اسیر عراقی داتشیم افزود: این عملیات حرکت انقلابی و به دور از مدل‌ها و سرمایه‌گذاری غربی و... بود و براساس قوه عاقله وحی محور اتفاق افتاد.
پورشمسی با اشاره به اینکه رزمندگان در آن سال‌ها باور عمیق به نصرت الهی داشتند از حضور یزدی‌ها و تاثیرگذاری آن‌ها در عملیات بیت‌المقدس گفت: فرمانده این عملیات سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان بود.
وی اعزام 5 گردان نیروی اعزامی از یزد و تقدیم بیش از 130 شهید در این عملیات را یادآور شد و گفت: سال گذشته 5 خردادماه شاهد شهادت سردار فیض اردکانی بودیم که به عنوان سردار اخلاص شناخته می‌شود و طی مراسمی که فردا صبح، 2 خردادماه در مسجد حظیره برگزار می‌شود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره وی، درجه سرتیپ تمام این شهید اعطا می‌شود.

انتهای پیام

captcha