محافل شب شعر شاعران در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3814036
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۳

محافل شب شعر شاعران در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: از سیاست‌های این اداره کل در سال جاری با توجه به اینکه یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شده، برگزاری برنامه‌ها و محافل مختلف شاعران خواهد بود.

محافل شب شعر شاعران در یزد برگزار می‌شودمجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه برگزاری شب شعر «سفره نان و ریحان» در حاشیه نمایشگاه علوم قرآنی شهر یزد در محل حسینیه صاحب‌الزمان در گفت‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: در این شب شعر 15 شاعر به قرائت شعر پرداختند.
وی ادامه داد: این شب شعر با حضور شاعران استان و جمعی از مسئولان فرهنگی استان و استقبال اقشار مختلف در حاشیه نمایشگاه قرآن در حال برگزاریست.
جوادیان‌زاده گفت: از سیاست‌های ما در سال 98 با توجه به اینکه یزد به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شده، برگزاری برنامه‌ها و محافل  مختلف شاعران است و در کنار آن سعی شده انجمن‌های شعر و ادب در استان در سامانه وزارت فرهنگ و ارشاد ثبت دهیم و برنامه‌های متعدد آموزشی و چاپ و نشر آثار شاعران را هم در کنار آن داشته باشیم.
یادآور می‌شود نمایشگاه علوم قرآنی شهر یزد در محل حسینیه صاحب الزمان محمودآباد تا دوم خردادماه از ساعت 21 الی یک بامداد میزبان علاقه مندان است.

انتهای پیام

captcha