دوره‌های مهدویت ویژه خردسالان در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3814174
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۵

دوره‌های مهدویت ویژه خردسالان در یزد اجرا می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسماء یزد از برگزاری دوره‌های مهدویت ویژه خردسالان پیش دبستانی سطح یک و دو در شش مرکز با همکاری بنیاد مهدویت قم خبر داد.

نوربی بی شمسی حسینی، مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسماء یزد در حاشیه برگزاری نمایشگاه علوم قرآنی شهر یزد در گفت‌‌وگو با ایکنا یزد اظهار کرد: طی چند سال برگزاری نمابشگاه علوم قرآنی در شهر یزد و حضورفعال این موسسه، این نمایشگاه هر ساله با کیفیت بهتر و استقبال بیشتر مردم برگزار شده و امسال نیز هم استقبال شهروندان بسیار عالی است و هم برنامه‌های جنبی که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاداسلامی یزد در نظر گرفته شده، بسیار خوب بوده است.
حسینی افزود: در نمایشگاه قرآن امسال موسسه نورالسماء یزد دارای سه غرفه است که در یکی از غرفه‌ها خانه کودک برپا شده و دو غرفه دیگر مربوط به ارائه محصولات فرهنگی این موسسه است.
وی با اشاره به اجرای برنامه‌هایی در طول سال ویژه قرآن آموزان از برگزاری طرح اوقات فراغت در تابستان امسال خبر داد و بیان کرد: کلاس‌های تابستان امسال از کلاس‌های هنری تا آموزشی در نظر گرفته شده است.
وی از برگزاری کلاس‌های حفظ قرآن، آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم، نهج البلاغه، تفسیر و.... در این موسسه خبر داد و افزود: علاقه مندان به شرکت در کلاس‌های تابستانه این موسسه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۵۲۱۵۳۰۰ و ۰۹۱۳۳۷۳۵۵۰۱، ۰۹۳۸۶۱۰۲۹۰۵ تماس حاصل نمایند.
مدیرعامل موسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالسماء یزد گفت: با توجه به بازدید یکی از اساتید قرآنی از غرفه موسسه در نمایشگاه قرار شد به همت ایشان گروه تواشیح و سرود این موسسه راه‌اندازی و در دهه فجر امسال به نمایش گذاشته شود.
وی اولویت امسال موسسه را اجرای برنامه مهدویت ویژه خردسالان پیش دبستانی سطح یک و دو این مقطع در شش مرکز با همکاری بنیاد مهدویت قم اعلام کرد.

انتهای پیام

captcha