مسابقات حفظ سوره‌های واقعه و نبأ در یزد برگزار شد
کد خبر: 3818348
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲

مسابقات حفظ سوره‌های واقعه و نبأ در یزد برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسابقات حفظ سوره‌های واقعه و نبأ ویژه کارکنان و خانواده کارکنان شرکت گاز استان یزد با حضور 159 نفر برگزار شد.

مسابقات حفظ سوره‌های واقعه و نبا در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقات حفظ سوره‌های واقعه و نبا ویژه کارکنان و خانواده کارکنان شرکت گاز استان یزد صبح امروز برگزار شد.
علی اکبر میدانشاهی، مدیرعامل شرکت گاز استان یزد با حضور در محل برگزاری مسابقات ضمن خیرمقدم به حاضران، از قرآن کریم و اهل بیت علیهم السلام به عنوان راهنمای بشریت نام برد و برگزاری اینگونه برنامه‌ها را سبب خیر و برکت دانست و ابراز امیدواری کرد: شرکت کنندگان در مسابقات همواره در مسیر قرآن و ولایت گام برداشته و زندگی سعادتمندی داشته باشند.
میدانشاهی توجه و تدبر در آیات قرآن و جاری کردن مفاهیم بالای آن در زندگی را عامل رستگاری دانست و یادآور شد: یکی از سیاست‌های مهم ما تداوم آموزش‌های قرآنی در طول سال است تا از نظر کیفی نیز شاهد رشد مستمر متسابقان و از آن مهمتر ترغیب و توجیه افراد برای تدبر در قرآن و عمل به دستورات این کتاب الهی باشیم.
مسئول دارالقرآن شرکت گاز استان یزد نیز هدف از برگزاری این مسابقات را ترویج و اشاعه فرهنگ آسمانی قرآن کریم و انس بیشتر همکاران و خانواده‌های آنان با کلام وحی عنوان کرد و گفت: این دوره از مسابقات با حضور 159 نفر در رشته‌های حفظ سوره واقعه ویژه بزرگسالان، حفظ سوره نباء ویژه فرزندان تا پایه ششم و سوره واقعه برای فرزندان بالای پایه ششم در دو بخش برادران و خواهران برگزار شد.

انتهای پیام

captcha