تفاهم‌نامه همکاری بين دانشگاه علم و هنر کشور و یزد منعقد شد
کد خبر: 3820153
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷

تفاهم‌نامه همکاری بين دانشگاه علم و هنر کشور و یزد منعقد شد

گروه اجتماعی- تفاهم‌نامه همکاری در راستای تولید علم، توسعه و گسترش زمینه‌های آموزشی و تحقیقاتی بین دو دانشگاه علم و فرهنگ تهران و دانشگاه علم و هنر یزد منعقد شد.

تفاهم نامه همکاری فيمابين دانشگاه علم و هنر با دانشگاه علم و فرهنگ منعقد شدبه گزارش ایکنا از یزد، تفاهم نامه همکاری در راستای تولید علم، توسعه و گسترش زمینه‌های آموزشی و تحقیقاتی بین دو دانشگاه علم و فرهنگ تهران و دانشگاه علم و هنر یزد منعقد شد.

این تفاهم نامه با حضور روسای این دو دانشگاه سیدسعید هاشمی، رئیس دانشگاه علم و فرهنگ و سیدحبیب الله میرغفوری، رئیس دانشگاه علم و هنر یزد، مهدی باصولی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد، معاونان و مدیران دانشگاه به امضا رسید.

تفاهم نامه مزبور دربردارنده موضوعاتی از قبیل تبادل استاد و دانشجو، برگزاری همایش‌های مشترک، برگزاری تورهای داخلی و خارجی مشترک، همکاری مشترک بین‌المللی با دانشگاه‌های خارجی، برگزاری نشست‌های مشترک اعضای هیات علمی برای بررسی مسائل آموزشی و پژوهشی، هم‌افزایی در گروه‌های آموزشی در راستای اهداف علمی و آموزشی به خصوص در دوره‌های مقطع دکتری و همکاری در اجرای پروژه‌های تحقیقاتی و آموزشی مشترک است.

یادآور می‌شود این دو دانشگاه وابسته به جهاددانشگاهی بوده و به عنوان دانشگاه‌های سطح یک در درجه‌بندی دانشگاه‌های غیرانتفاعی کشور در امر آموزش دانشجویان کشور ایفای نقش می‌نمایند.

انتهای پیام

captcha