ایجاد اشتغال پایدار؛ اولویت بنیاد شهید یزد در سال رونق تولید
کد خبر: 3820166
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

ایجاد اشتغال پایدار؛ اولویت بنیاد شهید یزد در سال رونق تولید

گروه اجتماعی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد با اشاره به‌ ضرورت پرهیز از اشتغال کاذب گفت: ایجاد اشتغال پایدار هدف اصلی بنیاد در سال رونق تولید است و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استان در این جهت حرکت کنیم.

به گزارش ایکنا از یزد، احمد ابراهیمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 27 خردادماه در دیدار با سیدمسعود عظیمی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد بر ضرورت توجه ویژه به بحث اشتغال در استان تأکید کرد.

ابراهیمی با اشاره به‌ ضرورت پرهیز از اشتغال کاذب گفت: ایجاد اشتغال پایدار هدف اصلی بنیاد در سال رونق تولید است و تلاش می‌کنیم با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های استان در این جهت حرکت کنیم.

وی تصریح کرد: در راستای رونق تولید داخلی باید ضمن برنامه‌ریزی مناسب برای تحقق این امر مهم و حیاتی، فرهنگ غلطی که جوانان را به سمت اشتغال دولتی می‌کشاند را اصلاح کنیم.

ابراهیمی تأکید کرد: مردم استان یزد علی‌رغم شرایط سخت آب و هوایی منطقه، از گذشته‌های دور تاکنون همواره به سخت‌کوشی معروف و مشهور بوده و هستند و جوانان نیز باید با تبعیت از نیاکان خود، نام نیک آنان را حفظ کنند.

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان اظهار کرد: در جنگ نظامی جوانان این سرزمین با دست‌خالی حماسه‌هایی ماندگار خلق کردند و استکبار جهانی را به‌ زانو درآوردند و حال که دشمن جنگ اقتصادی را به ما تحمیل کرده، لازم است جوانان با تأسی از راه پرافتخار شهدا در این جبهه نیز سرافراز بیرون آیند.

انتهای پیام

captcha