به گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد 28 خردادماه در نشست هم اندیشی تکریم ارباب رجوع بیان کرد: دستگاه قضا از پرمخاطبترین نهادها در بین آحاد مردم و جامعه است و در همین راستا باید امسال نیز همچون سال قبل در این زمینه برنامهریزی صورت گیرد.
وی ابراز کرد: دستگاه قضا تمام تلاش خود را در جهت تکریم مراجعان به دادگستری به کار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمیکند ولی هنوز به مرحله اعلی نرسیده است و با ارتقاء کیفیت این مدل، دستگاه قضا به یکی از اهداف متعالی خود نزدیک میشود.
این مقام قضایی بر اهتمام هرچه بیشتر دستگاه قضا به پاسخگویی مناسب و منطقی به ارباب رجوع در این جلسه تأکید کرد و گفت: افزایش کیفیت ارایه خدمت، بهبود رفتار با مراجعان، نظارت بر عملکرد کارکنان، کاهش اطاله وقت رسیدگی، مسائل رفاهی و پارکینگ از مهمترین اهداف اجرای این طرح در این دادگستری است.
یادآور میشود در پایان این جلسه که نمایندگانی از معاونتها، دادگستری استان، شهرستان و دادسرا حضور داشتند، پیشنهادات و نظرات در مورد موضوع طرح و برنامههای تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی تدوین و تصویب شد.
انتهای پیام