تسریع در روند خدمت‌رسانی بهترین نوع تکریم ارباب رجوع است
کد خبر: 3820515
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱

تسریع در روند خدمت‌رسانی بهترین نوع تکریم ارباب رجوع است

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی دادگستری استان یزد گفت: اجرای موفق طرح تکریم ارباب رجوع که از مهمترین موضوعات در قوه قضاییه است منجر به توسعه سلامت اداری و تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.

تسریع در روند خدمت رسانی به مردم، بهترین نوع تکریم ارباب رجوع و مدیریت جهادی استبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد 28 خردادماه در نشست هم اندیشی تکریم ارباب رجوع بیان کرد: دستگاه قضا از پرمخاطب‌ترین نهادها در بین آحاد مردم و جامعه است و در همین راستا باید امسال نیز همچون سال قبل در این زمینه برنامه‌ریزی صورت گیرد.

وی ابراز کرد: دستگاه قضا تمام تلاش خود را در جهت تکریم مراجعان به دادگستری به کار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند ولی هنوز به مرحله اعلی نرسیده است و با ارتقاء کیفیت این مدل، دستگاه قضا به یکی از اهداف متعالی خود نزدیک می‌شود.

این مقام قضایی بر اهتمام هرچه بیشتر دستگاه قضا به پاسخگویی مناسب و منطقی به ارباب رجوع در این جلسه تأکید کرد و گفت: افزایش کیفیت ارایه خدمت، بهبود رفتار با مراجعان، نظارت بر عملکرد کارکنان، کاهش اطاله وقت رسیدگی، مسائل رفاهی و پارکینگ از مهمترین اهداف اجرای این طرح در این دادگستری است.

یادآور می‌شود در پایان این جلسه که نمایندگانی از معاونت‌ها، دادگستری استان، شهرستان و دادسرا حضور داشتند، پیشنهادات و نظرات در مورد موضوع طرح و برنامه‌های تکریم ارباب رجوع در دستگاه قضایی تدوین و تصویب شد.

انتهای پیام

captcha