ثبت وقفی برای حمایت از کودکان سرطانی و فرزندان آسمانی در یزد
کد خبر: 3821886
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸

ثبت وقفی برای حمایت از کودکان سرطانی و فرزندان آسمانی در یزد

گروه اجتماعی ــ یک باب منزل مسکونی به ارزش ۲۰ میلیارد جهت حمایت از کودکان سرطانی، فرزندان آسمانی و اولاد واقف و همچنین حمایت از محیط زیست وقف شد.

ثبت وقفی برای حمایت از کودکان سرطانی و فرزندان آسمانی در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، یک واقف خیراندیش، ششدانگ یک باب منزل مسکونی خود را به مساحت ۴۱۱/۹۰ مترمربع برای مصارف کودکان سرطانی (محک) و هزینه موسسه خیریه فرزندان آسمانی در شهر یزد وقف کرد .

محمدحسین کاظمی، سرپرست اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد با بیان اینکه این موقوفه نیات مختلفی دارد افزود: واقف خیراندیش نیات موقوفه را به شش قسمت تقسیم نموده که دو قسمت آن جهت خرج کودکان سرطانی (محک)، دو قسمت دیگر آن خرج موسسه خیریه فرزندان آسمانی و دو قسمت باقیمانده را وقف اولادی نموده که منظور از اولادی این است که درآمد دو دانگ این ملک موقوفه به اولاد واقف از ذکور و اناث بصورت مساوی برسد.

سرپرست اوقاف و امورخیریه شهرستان یزد گفت: منزل مسکونی موقوفه هم اکنون به عنوان هتل بوده و درآمد آن جهت نیات واقف خرج می‌شود.

کاظمی بیان کرد: مازاد نیات موقوفه نیز جهت امور محیط زیست، منطقه کالمند بهادران یزد و زیباسازی بافت قدیم جهت احداث پارک و فضای سبز عمومی بصورت مساوی هزینه نماید.

انتهای پیام

captcha