پیکر شهید «عبداللهی سروی» در اردکان تشییع می‌شود
کد خبر: 3822675
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

پیکر شهید «عبداللهی سروی» در اردکان تشییع می‌شود

گروه اجتماعی ــ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اردکان گفت: پیکر شهید شعبانعلی عبداللهی سروی پس از ۳۷ سال چشم‌انتظاری، احراز هویت، شناسایی و هم‌زمان با سالروز شهادت صادق آل‌محمد(ص) در زادگاهش تشییع خواهد شد.

پیکر شهید «عبداللهی سروی» در اردکان تشییع می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، سیدمحمدعلی میرشمسی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان اظهار کرد: در آستانه سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) و پس از سال‌های متمادی چشم‌انتظاری، پیکر پاک و مطهر یکی از شاگردان مکتب امام جعفر صادق(ع) به اردکان بازگشت.

میرشمسی افزود: طلبه شهید شعبانعلی عبداللهی سروی در اولین روز از فروردین‌ماه سال 1341 در روستای چاه افضل از توابع شهرستان اردکان چشم به جهان گشود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اردکان با بیان اینکه این شهید تا پایان دوره راهنمایی درس خواند و سپس برای فراگیری علوم دینی، وارد حوزه علمیه شد تصریح کرد: وی در دوران دفاع مقدس به‌عنوان بسیجی به جبهه اعزام شد و در تاریخ بیست و سوم تیرماه ۱۳۶۱ با سمت تک‌تیرانداز در عملیات رمضان در منطقه شلمچه براثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل آمد.

میرشمسی بیان کرد: پیکر پاک و مطهر این شهید بزرگوار در این عملیات مفقودشده بود و اکنون با آزمایش طلبه شهید شعبانعلی عبداللهی، احراز هویت و شناسایی شد.

انتهای پیام

captcha